Het grote 'Dat is echt 10 x niks only' topic

95% van alles wat op “horlogevandaag” verschijnt…

5 likes

Zoiets als dit dus?

1 like

Kom naar beneden en SLA JE SLAG

6 likes

Wat
is
dat
?

7 likes

Een collega sjokt hiermee rond om de pols, elke keer als ik dit afgrijselijke ding zie gaat m’n gehemelte tintelen :laughing:

9 likes

Schaam je niet, er zijn meer mensen met een Rolex. :money_mouth_face:

3 likes

Deze zag ik laatst, moest wel even slikken (via Ebay)

Style: Dress/Formal
Year of Manufacture: Pre-1920
Yeah right :sweat_smile:

3 likes

Wel slim om dan het kralenbandje op je pols te tatoeëren!

2 likes

Hahaha​:joy::joy:. Rol bijna van mijn stoel hier, maar dat komt ook omdat het horloge blijkbaar van invloed is op hoe je het totaalplaatje ervaart. Hij loopt niet met dat horloge, maar hij sjokt wat rond :joy:. Net zo nutteloos voor de organisatie als dat zijn horloge lelijk is (maak ik er dan van).

2 likes

Dit soort ‘horloges’, maken ook vaak wel wat los:

Dat noem je toch geen horloge man!

2 likes

Je slaat de spijker op de kop…:grin:

1 like

Uploaden…
Eigenlijk alles van Skmei…

Marriage. Uurwerk, zoals in de listing vermeld, uit 1912; case: new, steel. Lijkt mij geloofwaardig.

4 likes

2 likes
http://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-prototype-aramar-arctic-patrol/99997?source_topic_id=99950
4 likes

Ik snap de vraagprijs niet zo goed. Je laat een prototype maken (normaal met wat oneffenheden zoals dat ‘hoort’ bij prototypes) dat - omdat het nu eenmaal een prototype is - grofweg twee keer zo duur is dan het uiteindelijke productie exemplaar. Dan kun je dat prototype toch niet voor wat je er zelf voor heb betaald verkopen?

Of heb ik ergens een kok horen fluiten omdat ie niet weet waar de lepel hangt?

10 likes

Ben benieuwd wie daar 750 euro voor geeft​:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:goede investering.

1 like

Volgens mij mag iedereen vragen wat ie wil.

Ik was er al bang voor dat dit topic concreet zou worden naar leden met uiteindelijk alle gevolgen van dien.

3 likes

Dat krijg je ervan als je 2 military’s een wippie laat maken.

Ach joh, probeer het gewoon eens wie weet valt het wel mee. Er staat er hier eentje te koop.

1 like