Er zijn nogal wat horloges die om verschillende redenen heftige reacties losmaken bij sommige liefhebbers. En met heftige reacties bedoel ik: extreem stijgende bloeddruk, moordneigingen, depressies, etc. Dit topic is bedoeld om deze horloges in het zonnetje te zetten . Zitten ze normaliter volledig in het verdomhoekje; hier mogen ze stralen, juist omdat ze erin slagen om die enorm extreme reacties los te maken. Ik heb er verschillende, maar trap af met deze waarvan ik wel zeker weet dat er straks mensen uit pure frustratie niet kunnen slapen.
Ik snap volledig wat er allemaal fout is aan dit horloge, maar ja, ik wilde hem toch proberen. Voor mensen die me nu willen opzoeken om verhaal te halen: ik heb 3 extreme vechtkatten. Wie volgt?
Weet niet, afgaande op de reacties in het ‘invicta-topic’ zijn er wel meer horloges waar heftig op gereageerd wordt. Deze leidt niet tot moordneigingen, maar valt in de categorie: koop eens ff geen goedkope bagger, want dat gaat toch binnen 3 dagen stuk:
Ik heb geen idee, maar ik vind het leuk staan. De grap is dat in deze combinatie ik er nooit wat over gehoord heb:
Oh f.ck!! Nu heb ik het topic vervuild met een verkeerd horloge
Ik vind de combinatie van een horloge met van die malle kralenarmbandjes echt 10x niets. Hetzelfde geldt voor de extreem foutgekleurde overhemden met navenante patroontjes.