Niet mijn smaak, maar hij kan het hebben
En met Whisky?
Yes, Macallan 12 double cask al hoeft m’n vrouw daarvoor niet van huis natuurlijk
Eerder geplaatst bericht is weg
Ik heb zin in een nieuw dressy horloge. Voorheen altijd zilver, wit of creme/ivoor (Grand Seiko sbgw231). Momenteel is de zwarte Loninges Heritage Classic mijn daily. Ik heb wel zin in een funky kleurtje. Is dat wat voor een dressy horloge, of echt een no-go en slechts bestemd voor sport/ stalen band?
Tijd voor een poll:
Wat is jouw favoriete kleur voor een dressy horloge? En eventueel een 2e kleur voor erbij.
- Wit
- Zilver
- Creme/ ivoor
- Zwart
- Donkerblauw
- Grijs
- Zalmroze
- Lichtblauw
- Groen
- Funky (zoals bij Nomos Special, of een Rolex Oyster Per.)
Ondanks dat , prachtig horloge
Blijft zo mooi. Ga je em houden?
Mooi hoor. Onderste foto geeft de kleur denk ik wel goed weer.
Een dresser moet voor mij wit of zwart zijn.
Maar deze heb jij al, dan is mijn volgende keuze blauw.
Ja klopt, de wijzerplaat is een hele bijzondere qua kleur en lichtinval.
De lichte grain heeft een apart effect en geeft allerlei variaties weer.
Ook de gloed van het rosegoud speelt hier in mee.
We gaan het zien.
Voorkeur blijkbaar voor Creme en Zilver.
Had ik niet gedacht. Ging er eigenlijk van uit dat donkere kleuren zoals zwart en blauw eerste keuze zou zijn.
Ik draag helaas nooit een pak en bewonder ook dress horloges het liefst van een afstandje.
Vind ze echt prachtig maar hier op 't plattelaand tussen de met een zeer harige hond in huis krijgen ze te weinig draagtijd…
Voor die ene keer dat ik er eentje nodig heb gaat de Seiko ‘Grand Cocktail’ SDGM003 op zwart alligator van LIC:
Beetje groot voor een “Dress Watch” maar errug mooi imo
Dank je. Ik zou nog dunner kunnen wanneer er een vlak saffier ingaat. Maar ik vind dit wel de juiste keuze.