Verhuisbedrijven hebben anders juist graag jonge sterke kerels
Toevallig gisteren nog met een forumlid gesproken over de term dresswatch en wat nou dressy is⊠Mijn eerste reactie was âdresswatch past niet bij mij, ben een diver-mens!â⊠Bleek toch iets genuanceerder in elkaar te steken.
Want tja, mijn Movado Heritage Dayton is toch echt een sporty dresswatch
En met zo een nato vind ik m ook passend voor elke gelegenheid:
Het onderstaande kan niet omdat dat ding nooit door Rolex zelf is geproduceerd.
Het is een door Franck Muller aangepaste RolexâŠ
FTFY
Dit is een heleboel, maar âdressâ komt niet direct in mij op. Geel en heel geel daarentegen wel, carnaval lijkt mij dan ook geen verkeerde gelegenheid voor zoiets.
Haha carnaval = ook belangrijk! Maar even zonder dollen, nieuwe dimensie in de discussie is dus: een dress watch kan geen uitgesproken kleuren wijzerplaat hebben??
Die heeft ook lume, secondewijzer en datumaanduiding. Als je deze dan nog eens op staal draagtâŠ
In mijn vakjes-denken dus 100% sportief horloge.
Is toch dresswatch, komt niet eens in de buurt! Een lekker opvallende toolwatch, dat is het . Een dresswatch is dun, geen lume, beetje teer en kwetsbaar.
Met de fiets naar Italië kan, auto ook, en vliegtuig ook.
Dress watch kan natuurlijk altijd om de pols, persoonlijk hoort een dresswatch meer thuis bij een blouse. Een toolwatch bij een polo/T-shirt.
Goed excuus om meerdere horloges te hebben toch
@Nobler Wat mij betreft heb jij het bij het rechte eind. Een dresswatch kan bij van alles en zou niet alleen bij een pak horen. Maar het kleedt altijd wel mooi af met een pak of overhemd. (Als je een goeie combi qua kleding en looks uitkiest dan he). Een duidelijk voordeel van dressers is dat ze meestal wel wat dunner zijn en dus mooi onder het overhemd passen, daâs met duikers nog wel een dingetje. Zelf ben ik altijd wel fan van Hamilton als dressers, en heb zelf dan ook de Jazzmaster GMT; modern, beetje understated en stijlvol.
Zo stel ik het mij voor.
Weet ik. Was heel dingetje online dat hij een fake Rolex draagt. Blijkbaar vindt hij het leuk. En Jay Z is koning. Dus ja⊠Maar mijn punt is dat de combi van dresser en casual/streetware zelfs prima kan.
Dan was mijn conclusie âdresswatch is niet voor mij weggelegdâ wel goed dus. Meer dressy dan dit wordt het niet denk ik (voor mij)
Jij hebt echt geen flauw benul van wat een âdresserâ is hĂš.
Jawel.
Klassieke dresser:
-2 hander (3 hander kan nog net)
-kleinere diameter
-hoe dunner hoe beter.
-edelmetalen kast op lederen band
Dat is een sporthorloge.
En ingetogen niet te vergeten. Heeft dus niets te maken met dat stijlloze kermisding dat jij laat zien.
(Overigens kan een dresser wat mij betreft prima bij wat meer casual kleding).