Kan gewoon.
Poeh, gaaf zeg. Er is ook een aventurijn-versie, die vind ik eigenlijk nog net iets toffer. Maar zo te zien niet zomaar te koop.
Erg leuke horloges! Beetje vreemde webshop, wait for next opening…
Ik vind de cream uitvoering ook erg mooi, straalt echt de 60’s uit.
De Flagship natuurlijk!
Ergens wel opvallend dat het concept dress watch het kennelijk erg goed doet bij de kopers van fashion watches - gelet op het gamma van Dniel Wllington, Rosefield en aanverwante kwartsboeren - maar dat het bij de grotere merken met een lampje zoeken is naar een betaalbare dress watch.
Nouja je hebt een Orient Bambino bijvoorbeeld. Die is echt niet veel duurder dan sommige fashion horloges en nog eens van veel betere kwaliteit. Dan heb je nog de Presage’s etc. Ze zijn er zeker wel voor een leuke prijs. Bedoel je meer in de prijs catogorie van zeg 100 euro? Ja dan zal het wel even wat beter zoeken zijn.
ikke wel, een tweehander VC Weer een stapje verder richting dress.
(maar natuurlijk is die VC prachtig hoor!)
Een Hamilton automaat van 8,45mm dik.
Dat vind ik serieus impressive. Ook nog met een “normale” centrale rotor zo te zien…
Jazzmaster Thinline H38525881.
Zit een 2892-A2 in lees ik.
Best knap gedaan. Helaas wel 40mm
Teveel nep-polerouter voor mij
Is dat niet de hele bedoeling?
Tuurlijk. Maar daarom doet me dit niets.
Zeker nu breitling UG gekocht heeft is het daarnaast wachten op een reissue van hun.
Inderdaad, het zou wel mooi zijn als UG daar nu zelf een nieuwe uitgave van gaat maken.

Inderdaad, het zou wel mooi zijn als UG daar nu zelf een nieuwe uitgave van gaat maken.
Zou me verbazen als ze dat niet doen.

Zeker nu breitling UG gekocht heeft is het wachten op een reissue van hun
Eens. Ben erg benieuwd naar wat er komen gaat.
Denk wel ver buiten mijn budget.
Sterker nog… Ik hoop op hoogwaardige horloges in het top segment en geen afbreuk aan de naam. Ook al zou dit inhouden dat ik er de komende jaren geen zal hebben.

Seiko (automaten dan, quartz heb ik het niet over) zijn ook vaak net iets te groot en/of te dik om als mooi, elegant dresshorloge te kunnen dienen.
Ben ik niet met je eens, maar dat moet kunnen toch. Ik vind mijn GS’en zoals de Rikka 40mm en de snowflake 41mm echt niet te groot en echt wel dress watches. 36mm en kleiner vind ik juist meer een kindermaatje, maar weet dat velen het daar weer niet mee eens zijn. Of te wel, we hebben het gewoon over smaakverschillen

Ik vind mijn GS’en zoals de Rikka 40mm en de snowflake 41mm echt niet te groot en echt wel dress watches.
Zijn toch echt sportswatches.

Dat zou zéér welkom zijn!
De polerouter blijft een geweldig model. Jammer dat je maar heel sporadisch een goed exemplaar tegenkomt.
De meeste hebben afgekloven kasten, vervangen kronen of afgermarket plexi.
Zou Uber cool zijn als ze met een nieuwe frisse variant komen.