Het grote 'Dress watch' topic.

Lol en dan zeg ik altijd “maak lekker zelf uit wat ik een dress watch vind”.
Zoals de volgende, zeggen ze ook geen dress watch. Ik lekker eigenwijs zeg van wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groot gelijk. Kijk een duif :point_down:

17 likes

Stomme discussie. Dit is duidelijk een druif.

2 likes

is dit niet een buitengewoon elegante dress watch? Ik moest eerst wennen aan de puntige indices, maar ik ben er inmiddels wel wat aan gewend.

30 likes

Oke, speciaal voor de dress watch dragers (tenminste dat vinden ze dan he) ook even een sportief horloge om te showen, net geen duiker toch.

Nou ja zeg, je ziet toch wel dat Colnago een kers toonde :wink:. Daarom als kers op de taart die Hamilton :grin:

3 likes

Dress quartz watch

13 likes

Oh ja, en edelmetaal…:man_shrugging:

8 likes

Als ze dat niet doen, dan hebben ze denk ik geen commercieel inzicht! Wat een prachtig horloge is de polerouter

2 likes

Polerouter plaat
SpeedMaster kast…

De echte Polerouters hadden ook twisted lugs, voordat de Speedmaster ze had. :slightly_smiling_face:

Maar UG was volgens mij ook niet de eerste hiermee. Hier een Revue, naar verluidt uit 1953.

5 likes

What Is a Dress Watch? | Crown & Caliber.

1 like

Mag gewoon hoor @fredpanarai1 :wink:

1 like

Daar ben ik het dan wel met je eens. En die Rikka is een super mooi horloge. Die ga ik op mijn lijstje zetten. :grin:
Persoonlijk zie ik GS als een super mooie dress watch. Maar gelukkig gaat iedereen anders gekleed naar een gala :sunglasses::grin:

1 like

:joy:

1 like

:point_up_2:daar houden we je aan Piede

1 like

Joost, ook inzichten kunnen verschillen. En zo zijn we weer bij het begin :wink:

1 like

Polerouter kast. En daarvoor monodatic kast.

Zou kunnen, al is die case weer net anders. Polerouter was 54.

Wel een hele vette kast btw. Polerouter is veel minder extreem.

UG monodatic had dezelfde case als Polerouter en predate m, ook ergens begin 50s.

4 likes

Bridge?
Biljart?
Klaverjassen?
Toepen?
Stiften?

1 like

Zie ik op die site van dress watches toch gewoon 2 GS’en staan, kan dus echt niet he. Even een mailtje naar die site :stuck_out_tongue_winking_eye:

Site bekeken @Joostkiefte :wink:
Ze wilde de definitie niet helemaal geven, hadden dan 2 A4tjes geworden. En ik ben niet van het vierkant of rechthoekig, kan ik dus nooit in een boardroom aanschuiven met al mijn sportieve en duik horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:
Lekker eigenwijs dus en dat is mijn smaak :wink:

2 likes

Hahahaha

7 likes