Het grote "egwaar vintage NOS ksweretu" topic, episode 1: "Chronos"

Prachtig verhaal en dito horloges!

Was dat ooit een dingetje op het forum? Moet interessant geweest zijn, en hangen hier wel meer notoire seriewoordenaars rond.

Met de indices van 9 tot 5?

get-me-coat

Goed mogelijk inderdaad. Ik vond het gewoon hilarisch hoe een “curator” een set quasi identieke, van dezelfde lagekost “NOS” productielijn gerolde creaties met uitgestreken gezicht kan toelaten. Maar dat is deel van het business model wellicht.

Mijn portemonnee bleef harder dicht dan de sluitspier van Moeder Theresa op No Knickers Monday bij vriesweer (*ping* @Climholland).

6 likes

Je bent lekker op dreef :laughing: :laughing: :laughing:

Het gaat om de omzet. Sluit niet uit dat ze wel eens wat te overduidelijke dingen weren, maar scherp is de ballotage in elk geval niet :thinking:

1 like

Gastttt :crazy_face:

1 like

Het is gewoon een medium dat erom bekendstaat grote drollen te verkopen met een roze strik er omheen.

Absoluut.
https://www.horlogeforum.nl/t/hf-woordkoning-van-de-maand/192061?u=climholland

Ik heb het een lange tijd gehost, maar op een gegeven moment overgedragen en toen is het ingedommeld helaas.

2 likes

Sorry!

1 like

Dat is niet bereikbaar voor Trustlevel 1 Dalits zoals ikzelf dus een smeuĂŻge keutel in die virtuele straat deponeren zal niet lukken. Maar mijn 1 jaars anniversary komt er aan! Dus afhankelijk van hoeveel penalties ik achter mijn naam staan heb voor wansmaak en andere geinigheden, kan daar nog verandering in komen.

1 like

Ben ik nu de enige die de onderliggende elementen in dit topic niet snap?
Welaan dan .Wat domme vragen. Welke site ?Curator? Veilinghuis? Vervalsingen? Frankenwatch?
Of moet je van boven de Moerdijk zijn om mee te kunnen?

Topicstarter is van beneden de Moerdijk. :wink:

Is er een vertaling app voor dinsdagmorgenidioten?

Als je op de bewuste foto’s klikt wordt de veilingsite zichtbaar. Voor de rest is het zoals LVA schrijft:

Hoogstwaarschijnlijk. Volgende episode hang ik er een begrijpend-lezen-test-quiz aan, dan kan je die vraag zelf beantwoorden. :+1:t2:

Mijn oprechte excuses, eerwaarde. Ik zit zonder éénlettergreepwoorden, covid blabla monkeypox blabla putin blabla supply chain issues enzo. De volgende episode laat ik proeflezen door mijn dochter van 2.5 voor optimale PeppaPigificatie. :pray:t2:

Or is it a cunning ruse? Oké, nee. Kak, volgende keer beter opletten.

1 like

Jij deed het met verve! Ben nog steeds trots op je. Daarna zou @Schoen het overnemen, maar dacht als zoveel zaken dat het vanzelf ging.
Jammer.

Mocht iemand het weer willen hosten. Heb er zelfs toen een nieuwe avatar voor gemaakt. :ok_hand:

3 likes

:laughing: :laughing: :laughing:

1 like

Fantastisch leuk en knap geschreven. Ik heb er serieus van genoten. Dank! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Als ik ooit uit het ongure steegje van Trustlevel 1 weg raak ben ik wel benieuwd om daar mijn neus in te steken.

Géén eufemisme, @Climholland. For the record.

2 likes

Wat die avatar allemaal al niet losmaakt bij mensen.

1 like

Broeksriemen?

2 likes

:rofl::rofl:

1 like