Ik heb door stom toeval - een slechte reactie op alles wat bruist - nooit bier kunnen drinken. Van nul naar gedistilleerd dus. Voorlopig onder controle.
Fingers crossed dat ik op niet teveel zere tenen heb getrapt of ik kan nog lang wachten.
Ik heb door stom toeval - een slechte reactie op alles wat bruist - nooit bier kunnen drinken. Van nul naar gedistilleerd dus. Voorlopig onder controle.
Fingers crossed dat ik op niet teveel zere tenen heb getrapt of ik kan nog lang wachten.
Genieten dit.
Fles Vodka er bij. En mij super echte ultra NOS immaculate unicum dial alarm horloge voor uit de kast gepakt!
Chapeau en Cheers!
-TWL
Zo ziet mijn Atlantic eruit die ooit door mijn wijlen schoonvader eind jaren 70 is gekocht en enkel een service beurt bij Wesselink en Vreeker heeft gehad dit jaar. NOS wat op Catawiki en andere sites aangeboden wordt is gewoon overgeschilderd.
En als het alleen dat zou zijn… Ik heb er geen screenshots van, maar ik ben al meer dan één exemplaar online tegengekomen waar het aantal jewels vermeld op de wijzerplaat en effectief aanwezig op het binnenwerk, ruim verschilde. For shame.