Het grote Exen topic

Hallo allemaal,

Gedurende deze mooie hobby neemt het aantal exen ook gestaag toe. Hierbij mijn meest noemenswaardige exen:

Wat zijn jullie meest noemenswaardige exen?

13 likes

Ja heb ik ook wel. Hele rits Seiko’s: SKX007, SKX009, Turtle SRP775 en SRP777, Samurai, Sumo, 2x MM200, SPB051 51mas. Sarb033, Sarb017 Alpinist, SPB199J Alpinist Mountain Glacier, Sarb Cocktail time.
Ook nog wat Tissot’s: Perpetual Calendar, Visodate, Le Locle, PR100

Enzovoort, enzovoort. Maar bovenstaande waren de meest noemenswaardige.

2 likes

Daar noem je wel een paar horloges die mooier zijn dan enkelen die je nu laat zien :scream: Zonde dat je die Seiko’s weg gedaan hebt.

Zoals de Daniel Wellington? :innocent:

3 likes

Yes ook die hebben we in een ver donker verleden gehad. Zelfs twee Invicta Pro Divers en nog wat andere meuk waar ik niet bepaald trots op ben :crazy_face:

2 likes

Dat zijn nog eens mooie exen, nooit een ex terug willen hebben?

Helaas zijn deze 2 ondertussen weg.

2 likes

@RLC, why the h*ll heb je deze allen weggedaan ?!! :eyes::rocket:

Stuk voor stuk oogstrelende juwelen van horloges …

Oh boy, what have you done …

1 like

Je hoeft je toch niet te schamen waar je ooit mee begonnen bent, uiteindelijk ben je de betere horloges meer gaan waarderen :wink:

Zeker waar :blush::+1:

1 like

Zeker waar. Maar uiteindelijk is de collectie geëvolueerd tot dit:

Met nog een horloge incoming…

2 likes

Ook erg fraaie horloges. Wat is er voor terug gekomen?

2 likes

Als ik zo al je horloges zie, is goud in een horloge niet jou ding. Je zou bijvoorbeeld nooit voor een two tone Rolex gaan?

Helaas niets, ben momenteel bezig met het zoeken naar een huis.

1 like

Zeg nooit nooit maar two tone heeft niet mijn voorkeur. Full gold vind ik wel heel gaaf, maar dat is nog veel te duur voor mij.

1 like

Die zijn echt niet te betalen, zelf vind ik full gold net weer even te opzichtig.

Witgoud of platinum is nog wel onder de radar…

Even voor de goede orde… Wat verstaan we onder noemenswaardig?

Welke jij belangrijk genoeg vind om hier te noemen. Dat is dus persoonlijk.

1 like

In totaal heb ik in de afgelopen 15 jaar een kleine 100 horloges ge- en verkocht, dit zijn wel de top 3 exen denk ik.

3 likes

10 tallen horloges gekocht / verkocht maar er zijn 3 exen waar ik nog steeds spijt van heb ze verkocht te hebben.

2 likes