Welke jij belangrijk genoeg vind om hier te noemen. Dat is dus persoonlijk.
In totaal heb ik in de afgelopen 15 jaar een kleine 100 horloges ge- en verkocht, dit zijn wel de top 3 exen denk ik.
10 tallen horloges gekocht / verkocht maar er zijn 3 exen waar ik nog steeds spijt van heb ze verkocht te hebben.
Mijn ex zat gister prompt bij Beau. Dat was ook wel even schrikken.
Ja. Maar dat topic lijkt hier weer op:
-
We vallen in herhaling na vijf respectievelijk zeven jaar. Als de trend zich voortzet is het volgende topic over exen over elf jaar, dan blijven we keurig in de oplopende priemgetallen zitten.
Ai. Ook dickpics gestuurd?
https://www.horlogeforum.nl/t/totale-gekte-de-gewezen-collectie
Dit was het meest recente exen topic
Haha nee iets met schaatsen. Al zou ik ook niet graag openlijk geconfronteerd willen worden met mijn eigen geslachtsdeel als onderdeel van een landelijke rel.
Hahahaha… Ik zie nu een soort boze Axe reclame voor me met 6 miljoen dames die je achterna zitten. Met fakkels en hooivorken.
Sorry voor de off topic, maar ik moest lachen.
Dan toch wel Michelle…
Waarom een nieuwe openen als iemand m nèt weer naar boven gehaald heeft?
Ik ben teleurgesteld dat na 30 berichten nog niemand een foto van een knappe dame heeft geplaatst. Gemiste kans weer dit.
Maar hier die van mij:
Die alpinist begint de laatste tijd weer een beetje te jeuken, eens kijken of ik die heritage ergens kan passen. Gister was ik bij de juwelier in Goes maar daar hadden ze hem niet.
Mooi dat mijn Explorer I ook jouw ex was. We both loved her one time in our life
Die rolex heb je met dikke winst verkocht na 2 maanden
Dus niet zo treurig doen nu
Een in 2019 (letterlijk) gestolen liefde.
Verder geen noemenswaardige ex…
De Meistersinger hoop ik, niet de Saab toch