Zo ken ik je weer
En? Zijn er nog mensen met gratis spullen? Ik zit hier al met smart te wachten.
(Sorry, @Blauwbeer, ik heb geen interesse in de band.) Dus, kom maar op met de aanbiedingen!
PeterLC heeft Sinn catalogi aangeboden.
Oh en ter geruststelling: de afgifte van mijn gatenbandje gebeurt volledig anoniem. Dus ik zeg niet wie het krijgt, hoogstens “vergeven aan een sympathiek forumlid”, of “vergeven aan een onsympathiek forumlid”, of welke beschrijving dan ook die de identiteit van de verkrijger niet onthult doch slechts beknopt beschrijft.
Dus kom op met julie PB, een gratis wit leren Eulit-bandje, waar zie je dat nog tegenwoordig?
lekker snel ook
lekker he. Inmiddels weet ik vrij goed wat ik aan het doen ben
potloodje, schets… inkt.
Door de scanner, kleur via photoshop.
schaduw op aparte laag.
Laat ik is gek doen🙃
Stuur maar een pb dan ga ik er over na denken waar deze bronzen 22 mm gesp naar toe gaat.
Maar ok, we gaan al off topic en dat is tegen het zere been van Jur
Gedoemd te mislukken! Mark my finger! Niettemin succes met het topic.
Groet,
Sfeerspons
Morgen de bandenbak bij daglicht even door…
Moet het gratis zijn of mag het ook tegen een kleine donatie naar een goed doel zijn?
Tweede voelt voor mij beter als ik echt iets waardevols “weggeef”.
Het is toch godsgeklaagd. Die dekselse Blauwbeer heropent het meest lucratieve, gezellige en hartverwamende topic van het jaar, als een lichtpuntje na alle covid-ellende, die overigens ook niet meer op het forum wordt besproken, en waar verandert het forum in:
Maar ondertussen diezelfde mensen:
Ik vroeg het ook aan hem
Wel mijn doel hè!
Sinn niet boeiend?
AP Collections catalogus.
Klein hoor, 18x12x1,8 cm. 2017/2018. Heb nog veel meer AP uit dat jaar maar daar doe ik nog even geen afstand van. Alles van de SIHH 2018 meegenomen.
Ben kort daarna wel 2 weken tering-ziek geweest van de Japanse Tijgergriep. Ofwel besmet op de beurs, ofwel in het vliegtuig. Je moet er wat voor over hebben…
Porto koper of afhalen in 010.
Dat snap ik, maar eigenlijk heb ik liever dat je dat via het blauwe gedeelte of gewoon in algemeen doet.
Ik sluit namelijk niet uit dat we ons op glad ijs begeven in dit topic. Jur kon zich indertijd niet meer herinneren waarom het uit de hand was gelopen. Wanneer we de regels oprekken kan het zo weer mis gaan.
Wat mij betreft: voorlopig alleen gratis.
Laat het anders een tijdje rusten en probeer het dan een keer in dit topic, kijken hoe dat gaat.
Nieuwe motor?
Dat ook.
Maar ik bedoel de strip actie voor KWF
Snap ik. Misschien kan daar een nieuw topic voor worden geopend.
“Het kleine geef weg voor een donatie topic”