Het grote gratis topic

Haha :+1:komen ze toch goed terecht.

1 like

Goed voorbeeld doet volgen…

Ik heb een kleine maand terug onderstaande horloge doosje gekocht. Er passen 4 horloges in. Toevallig kwam ik van de week op marktplaats een ‘La Royale’ horloge doos tegen voor 5 horloges, precies zoals ik hem wilde hebben! Voor 15 euro kon ik deze niet laten liggen.

Lang verhaal kort. Wie kan ik blij maken met onderstaande horloge doos. Als je de verzendkosten van 7 euro (denk ik) naar mij overmaakt stuur ik hem kosteloos naar je op.

7 likes

Ja hier graag :slight_smile:

Helaas. Ik had net als iets eerder een PM gekregen… sorry…

Hij is dus al weg :slight_smile:

C’est la vie :slight_smile:

1 like

Ola,

Heb nu al een aantal berichten in dit topic geplaatst en tot op heden allerlei leden blij kunnen maken met iets. Er volgen vandaag weer een aantal berichtjes.

Kan ik iemand blij maken met de originele doos van de Raymond Weil 1600-ST-RE695 inclusief een zwart en roze bandje?

Mocht je nu toch zoiets hebben van, ik wil er iets voor geven, dat mag, kies een goed doel naar keuze :slight_smile:

Verzendkosten zijn voor de koper!

4 likes

Ola,

Kan ik iemand blij maken met een nieuw Tissot horlogebandje inclusief extra vlindersluiting?

Referentie: T103110A/RTO-MP
Aanzet breedte: 12mm (Geen universele band)
Bandbreedte: 12mm
Kleur: Doublé (Goud & Zilver)

Mocht je nu toch zoiets hebben van, ik wil er iets voor geven, dat mag, kies een goed doel naar keuze :slight_smile:

Verzendkosten voor koper!

6 likes

Ola,

Kan ik iemand blij maken met een nieuw Tissot horlogebandje?

Referentie: T109410A/QTO-AB
Aanzet breedte: 19mm (Redelijk universeel)
Bandbreedte: 17mm
Kleur: Doublé (Goud & Zilver)

Mocht je nu toch zoiets hebben van, ik wil er iets voor geven, dat mag, kies een goed doel naar keuze :slight_smile:

Verzendkosten voor koper!

7 likes

Ola,

Kan ik iemand blij maken met een gebruikte vlindersluiting, maar in zeer goede conditie?

Referentie: T640.30 AA STM
Aanzet breedte: 22mm
Kleur: Mat Zilver

Mocht je nu toch zoiets hebben van, ik wil er iets voor geven, dat mag, kies een goed doel naar keuze :slight_smile:

Verzendkosten voor koper!

5 likes

Mocht ie nog beschikbaar zijn, graag :smiley:

Ola,

Kan ik iemand blij maken met een gebruikt stoffen bandje van Bering?

Aanzet breedte: 18mm (Universeel qua aansluiting)
Bandbreedte: 16/17mm
Kleur: Blauw

Mocht je nu toch zoiets hebben van, ik wil er iets voor geven, dat mag, kies een goed doel naar keuze :slight_smile:

Verzendkosten voor koper!

3 likes

Deze onlangs gekregen hier in dit topic, maar te klein voor mij. Hij mag dus op zoek naar een nieuw baasje. Gratis. Voor niks. De eerste die een privébericht stuurt mag zijn adres doorgeven.

3 likes

En weg!

3 likes

Raymond Weil doos inclusief twee bandjes, het Tissot horlogebandje van 12mm en de Tissot vlindersluiting zijn nog beschikbaar!

2 likes

Ongebruikte Boctok-bracelet voor 20mm bandaanzet case. Heeft rechte endlinks. Heb even gekeken wat het is… maar ik prefereer dit horloge op nato of rubber.

Boctok-banden zijn notoir…

Kwam bij mijn 650-case komandirskie gmt.

Eerste met een PB krijgt m. Stuur m gratis op.

2 likes

Vergeven.

2 likes

Wat moet ik hiermee???
Iemand een 18mm Fixoflex??
Is gereinigd!!

3 likes

Knap dat je hem HEEL van je horloge hebt af gekregen. Voor veel leden hier eindigt dat in een beschadigde kast, een kapotte Flex en bloed aan de vingers! :blush:

1 like

Het geheel was van m’n vader, de Pontiac*** is naar m’n zoon!!

3 likes

Tegen verzendkosten over te nemen!
Een of ander “Penthouse” horloge ongedragen met doos en papieren. Komt uit een lade en heeft een lege batterij

1 like