Klokkengek slaat op horloges, niet op klokken… Ik heb het al eens uitgelegd in een ander topic. Maar ik hou toch van je.
Are you sure?
Je hoort alleen maar " zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens"
Nooit zoals het horloge…
Mooi toch, klokje
Tis maar een ding
Ik gebruik het woord klokje in plaats van horloge zo vaak dat mensen om mij heen het ook klokjes gaan noemen.
Dat is lief. Vader van ons allen
Die drie andere mensen op dat verlaten eiland bij de Noordzee?
Mij maakt het niet uit. Mijn nickname zegt genoeg. Maar ik gebruik het woord ‘horloge’ net zo vaak hoor. We bedoelen er allemaal hetzelfde mee en dat weten we ook… Love & Peace
Forward with the goat!!
Er is een groep liefhebbers van tijdsloze dure horloges en een groep van technologische betaalbare horloges vermoed ik.
Nou zullen de forumleden die moeite hebben met het woord klokje, ook wel het eigen Franse woord voor een horloge wel niet kunnen waarderen. Montre.
En vergeet de zeehonden niet
@Taconew Indien je nog verzoeken accepteert; wil ik er graaaaaaaaaaaag een, ik vind 'm namelijk supergaaf. :D:D
Post hier je reactie waarom je zo graag een @Taconew horlogemapje wilt hebben en we laten je zo snel mogelijk weten of je hebt gewonnen!
Tot slot vergeet ons niet te liken
Lees dit even :
Sorry ik wil geen spelbreker zijn in jullie gesprekken MAAR de Omega schakels zijn ook vergeven.
Wat een toffe actie @vouwfietser! Had het bovenstaande gezien en wilde hem dus
gewoon tegen vergoeding laten maken, dus had hier niet op gerekend. Dank je wel man!
Deze zijn al vergeven!
Het was een beetje uit de richting, dus.
Iemand te porren voor een hele dikke (letterlijk) smartwatch? Heb hem al een tijdje in de kast liggen, maar werkt maar half met iOs. Zitten wel leuke functies op! Stuur maar een PM als je hem wellicht tegen de verzendkosten wil hebben, dan laad ik hem op en stuur wat foto’s