Het grote gratis topic

PSX_20180505_210030

2 likes

Dank u…

Openen met een programmaatje op de pc of mobiel.
Tegenwoordig kan je alles bewerken of blurren.

De eerste foto die je had gepost, werkte wel. Alleen moest je eerst op de foto klikken om de gehele foto te zien. Dat doet de forumsoftware volgens mij grote foto’s? (Dit weet ik niet zeker)


:dark_sunglasses:

7 likes

Ik heb hem ontvangen @Batossai !! Ik heb hem alleen om de Sindaco gedaan en niet om de Seiko. De seiko is daar net iets te klein voor… dan maar zn grote broer🤗

6 likes

Gelukkig! Staat erg goed. Graag gedaan @DR.EVIL. :metal:

1 like

@Hamari bedankt!! Gaaf horloge en draagt super :ok_hand:


3 likes

Heel graag gedaan! Staat je goed! :ok_hand::relaxed:

1 like


Deze verdwaalde jongen kwam ik nog tegen in een lade thuis. Is ongeveer 6 jaar oud waarvan 2jaar gedragen in het weekend. Langer kon niet want opeens lag de secondewijzer ernaast. Misschien een leuk ding voor de zoon van een handige harry hier. :sunglasses: Ophalen regio Maastricht of een envelopje met zegel :ok_hand:

3 likes

En hij is al weg :wave::wave::wave:

Niemand interesse?
Is gratischj…

Enkel de Junghans nog beschikbaar.

Oke, ik heb niets gezegd. Alles is momenteel vergeven :vulcan_salute:

Zoals beloofd, heb ik mijn bureau ook maar eens opgeruimd.

Als eerste:
Prisma chrono Quartz, head only. Afmeting links-rechts zonder kroon is 32mm, draagt groter vanwege rechthoekig. Lugs 22mm. Wat lichte krasjes, zouden er makkelijk uit te poetsen moeten zijn. Met nieuwe batterij loopt ie ook weer als een zonnetje, ook de chrono’s functioneren. Achter deksel sluit niet helemaal lekker, vandaar even het plakbandje. Wellicht bij te buigen.

Gratis tegen verzendkosten.


2 likes

Tweede:

Een van mijn eerste horloges. Altijd bewaard, maar mag nu met aanstaande verhuizing toch weg.

Camel trophy, Quartz GMT. 32mm zonder kroon. Lugmaat is 16mm. De bezel is niet vies, maar het koperkleurige laagje is er grotendeels tijdens het dragen afgesleten. Wellicht is de rest er ook af te poetsen, zodat je een egale stalen bezel van krijgt. Met nieuw batterijtje moet ie het weer doen. Glaasje is wel beschadigd.

Gratis tegen verzendkosten.


3 likes

Die zou ik wel willen, want ik heb er nog een uit die serie :blush:

Deze uit 1992:

3 likes

En derde:

Vouw / vlindersluiting, merkloos in zeer goede staat voor banden met 20mm aan de sluitingzijde.

2 likes

Prima, bij deze de Camel vergeven! Leuk dat ie goed terecht komt.
Stuur me je gegevens maar even per pb.

1 like

Dankjewel Richard! Dat wordt echt gewaardeerd! :blush::+1:

1 like

Hoi Richard Ik wil de vouwsluiting evt wel

Gr Bram