Het grote gratis topic

Nato’s zijn vergeven aan @koekoek :+1::smiley:

1 like

Nogmaals bedankt :grin: Zal hopelijk goed staan op m’n incomming horloge.

Want ik had deze combi gezien op internet en dat is prachtig zo op nato bandje

21 likes

Staat zeker gaaf! Vet horloge ook :+1::star_struck:

Graag gedaan :+1:

2 likes

De Yazole is vergeven.

1 like

Sjips, net te laat :rofl:

Sorry :wink:

1 like

Helaas. En zo’n mooie kans komt vast niet snel meer voorbij :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Mocht er iemand een zeer capabele beater nodig hebben, stuur me even een berichtje!

27 likes

Ik vind dit een leuk topic. Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen :slight_smile:

5 likes

Ik heb volgens mij nog een donkerblauwe nato 16mm ergens liggen. Bij interesse zal ik die eens opzoeken.

Daarnaast een lederen band 20mm die bij een tweedehands horloge meegeleverd was


En tot slot een vintage dames Junghans. Deze gekocht om op te schonen, nieuw batterijtje in te doen etc. Niet aan toe gekomen. Dus wellicht dat iemand interesse heeft. Ik kan dus niet garanderen of hij loopt.

Iemand interesse?

3 likes

De nato is reeds vergeven.

1 like

Beide Seiko’s zijn vergeven. Vandaag de horlogedoos omgedraaid en nog het e.e.a. tegengekomen. Waaronder twee nog ongebruikte 20mm bandjes, 1 racing leather burgundy van cheapestnatostraps en 1 soort groene band van natostof. Als er iemand interesse heeft hoor ik het.

8 likes

Dat was heel snel, beide al vergeven!

4 likes

Een en al liefde hier op HF.

4 likes

Is die van Miros Time? Dan heb ik vorige week precies deze band nieuw besteld :joy:

De Rangeman is inmiddels vergeven! Heel veel reacties ontvangen dus ik reageer middels het topic.

8 likes

Kan ik me voorstellen met zo’n horloge :upside_down_face::upside_down_face:. Maar initiatief!

1 like

Oeps gemist

Klopt.

1 like

Oranje band is nu ook vergeven, dus ik ben los :rofl:.

Leuk topic! Zal ook even in de lade duiken.

1 like