Het grote gratis topic

@HanDavinci wanneer gooi je die datejust er hier in?

3 likes

Ik heb een bod van 5000 piek en ik zei donder op maat. Wanneer gooi jij je horlogemaker spulletjes hier in? :sunglasses:

3 likes

Dan moest je al lang verkocht hebben :joy:

Hij bedoelt gulden.

1 like

Haha nee, een Britse jongen van Insta wil hem heel graag hebben. Maar ik wil hem ook nog heel graag hebben.

Er is een geïnteresseerde en een bod.

Eerste stap voor verkoop is dus gezet. Zal niet lang meer duren denk ik :wink:

2 likes

Lijkt wel een @anon50762135EV methode. :worried:

4 likes

Marktvercandidering.

6 likes

Nee joh ben je gek? Ik leg de Root Beer ernaast en wanneer de drang naar een Day-Date te hoog wordt verkoop ik een “Haribo-stijltje-bundel-pakket”.

2 likes

Vooruit dan, heb hier een digitale microscoop.

4 likes

Dus met deze doe ik niks

3 likes

Hallo,
Hoezo digitale ? Heb je een link voor verklaringen of technische inlichtingen wat betreft de eerste microscoop ?

Het e.e.a over microscopen, alleen begrijp ik ‘hoezo digitale?’ niet helemaal

We kunnen de naam wel corrigeren naar:

“Het grote gratis offtopic”

6 likes

Floris zegt dat de eerste microscoop is digital. Ik wist niet dat er kleine microscoop digital kunnen zijn om met twee ogen tegelijk te kunnen kijken. Ik ken alleen maar de optische modelen. Dus hoe werkt een digitale microscoop voor twee ogen. (Vergeet niet dat ik franstalig ben, dus soms verklaar of begrijp ik niet goed :wink: )

1 like

Screenshot_20181114_202614

Aah op die manier, zoals je ziet is hij het zelf even uit aan het leggen

1 like

Hoi Bruno, klopt het is een stereomicroscoop maar met digitale camera met wifi vandaar dat ik het digitaal noemde

1 like

Ah ok, dus twee ogen met optische en een digitale camera tegelijk voor recording. Bedankt !

1 like

:+1: en de onderste die gratis weg mag is alleen digitaal met usb aansluiting

2 likes

Is die nog beschikbaar?