Het grote gratis topic

Maar wel schofterig .

Joah, beetje wel. Iemand kan het ook vergeten zijn of er kunnen andere dingen gebeuren. Als iemand 2 - 4 postzegels bewust wil besparen :wink:

1 like

Gaan we nu serieus weer opnieuw beginnen? Het zijn inmiddels ‘gedane zaken’…

Dat is gewoon lekker Nederlands.

7 likes

Sorry dat ik reageerde, zal het niet weer doen :wink:

1 like

Die wil ik wel hebben voor de 6.95 verzendkosten?

Han Proost. :smile::smile:

jesus-guinness

1 like

Ik raak het ding aan de straatstenen niet kwijt… Dus dan maar hier.

Ter verduidelijking voordat er weer van allerlei onenigheid ontstaat. Er zit een klein Krasje op het glas, het is tenslotte een of ander kickstarter horloge met mineraalglas. Eerste nette pb mag hem van mij hebben tegen betaling van bezorgkosten of op visite voor niets.

7 likes

Ik heb nog wel iets aanbieding, een Seiko nog iets-Master.

Hij is lelijk, hij is quartz en de splitpennen steken van ellende buiten de band.

Ik heb geen idee of hij nog werkt, ik ga die moeite niet doen.

Goede! Hier hetzelfde, en ik wil ook een nette PB, met aanhef en afsluiting svp.

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk als het horloge het niet doet. Je krijgt er tevens Jawbreaker snoepjes bij en ik ben ook niet verantwoordelijk voor je gebit of de tandartskosten als er een tand afknapt.

15 likes

Gulle actie Han! Complimenten.

Veel plezier @Richz1986 :+1:

9 likes

Nou, als die niet werkt maak ik iemand blij met een dood vogeltje :joy:

2 likes

Mooi :+1:

1 like

:joy::joy::joy:

Je hebt een PB :+1:

Edit: dat horloge bied ik hier overmorgen weer aan.

6 likes

Leuk hoor :+1:

1 like

Er zit een krasje op de lug. Je kan achteraf je verzendkosten terugvragen.

6 likes

Maar waarom verkoop je hem niet en ga je er van weer een avondje naar de stripclub?

1 like

Oh, dat valt tegen. Ik ging uit van 50 piek.

5 likes

Dit levert toch niks op, of is die stiekem veel geld waard? Ik zie er geen waarde in.

Ik mag geen advertentie meer doen met een ruil voor een La Vie en Proost tegoed bon, dat werd mij heel duidelijk gemaakt de vorige keer.

Jammer, ik gaf daar 50 piek korting op een vraagprijs van 300. Sommige mensen weten een goede deal niet in te schatten.

4 likes

Stond vorige week eentje op hf te koop voor 125. Was binnen een dagje weg. Dat is toch weer een halve La Vie en Proost tegoed bon.

1 like