Het grote gratis topic

Misschien @royke74

1 like

Hallo Domega,

altijd leuk en 2004 heb ik nog niet. :blush: Maar ik ben even blij als hij bij Orisbroeder @royke74 terecht zou komen! :slightly_smiling_face::+1:

4 likes

Ik heb m al dus deze is voor @Klokkengek lijkt me :smiley::+1: bedankt @RO3L voor t taggen

6 likes

Dan heb je hem nu! Weet ik meteen dat die bij een liefhebber komt :slightly_smiling_face:

5 likes

Ja leuk man, hartelijk dank! :+1::blush: Ik stuur je straks even een PB, ben nu nog aan het werk :grimacing:

3 likes

Hij is binnen Roel! Staat een stuk leuker dan dat plastic bandje uit van AliExpress, zeg nou zelf. :relaxed:

Alleen jammer dat ik met een nieuwe batterij het oude uurwerkje nog niet aan de praat heb gekregen. Daar gaan we nog eventjes aan prutsen. Maar met 18mm is het in mijn verzamelingetje sowieso een band die veel geswapt kan worden! :smiley:

4 likes

Wel grappige combinatie, een kipling op een de luxe :slight_smile:

1 like

Mocht je er ooit weer vanaf willen, ik houd me aanbevolen! :joy: :grin:

2 likes

Lekker chunky. Het maakt hem gelijk een stuk stoerder. Dat compenseert een beetje de discrepantie (in mijn ogen) tussen de elegante kast en die matzwarte wijzerplaat met dikke groene lumecijfers. :sunglasses: Het wordt bijna een Flieger zo al zijn het nog maar dunne wijzers. :relaxed: En het is gewoon eerlijk leer dat vast stoer gaat verkleuren met het dragen.

@Bart82 heeft mijn geronna de luxe een nieuw quartz ingestoken en loopt nu perfect

1 like

Het originele kwartsuurwerkje dat hierin zit is volgens mij voor twee tientjes nog te koop. :smiley: Maar ik zou het liefste natuurlijk erin laten zitten wat erin zit.

Klopt, als je ze zelf kunt servisen is dat beter.

2 likes

Komt naar je toe voor de verzendkosten en in een bubbelenvelop!
Helemaal nieuw, wel even zelf een batterijtje vernieuwen… hij is sinds een paar weken leeg

! image|375x500

5 likes

Sandwichdial EN goede lumen

3 likes

En… weg

5 likes

Leuke horloge! Had deze zelf graag ook eens willen proberen. Mocht de toekomstige eigenaar hem beu zijn hou ik me van harte aanbevolen. :wink:

1 like

Pssst …

Heb er stiekem zelf ook al eens naar gekeken.

2 likes

Liever de bruine dan de groene sandwich, want op de groene staat de datum op half acht. :stuck_out_tongue: Maar tof dat je hem even doorlinkt DeRaaf! :+1:

image

€ 16,73 46%OFF | Antieke Mannen Horloge Lederen Bruin Koeienhuid Beroemde Brand Luxe Quartz Horloge Mannen alibaba express Top Mannen Klok

Is net niet gratis, dus ik dacht, zet het maar neer.:sunglasses:

1 like

@malus65 misschien, die is de tuinman van Wesley Sneijder

2 likes