Misschien @royke74
Hallo Domega,
altijd leuk en 2004 heb ik nog niet. Maar ik ben even blij als hij bij Orisbroeder @royke74 terecht zou komen!
Dan heb je hem nu! Weet ik meteen dat die bij een liefhebber komt
Ja leuk man, hartelijk dank! Ik stuur je straks even een PB, ben nu nog aan het werk
Hij is binnen Roel! Staat een stuk leuker dan dat plastic bandje uit van AliExpress, zeg nou zelf.
Alleen jammer dat ik met een nieuwe batterij het oude uurwerkje nog niet aan de praat heb gekregen. Daar gaan we nog eventjes aan prutsen. Maar met 18mm is het in mijn verzamelingetje sowieso een band die veel geswapt kan worden!
Wel grappige combinatie, een kipling op een de luxe
Mocht je er ooit weer vanaf willen, ik houd me aanbevolen!
Lekker chunky. Het maakt hem gelijk een stuk stoerder. Dat compenseert een beetje de discrepantie (in mijn ogen) tussen de elegante kast en die matzwarte wijzerplaat met dikke groene lumecijfers. Het wordt bijna een Flieger zo al zijn het nog maar dunne wijzers.
En het is gewoon eerlijk leer dat vast stoer gaat verkleuren met het dragen.
Het originele kwartsuurwerkje dat hierin zit is volgens mij voor twee tientjes nog te koop. Maar ik zou het liefste natuurlijk erin laten zitten wat erin zit.
Klopt, als je ze zelf kunt servisen is dat beter.
Komt naar je toe voor de verzendkosten en in een bubbelenvelop!
Helemaal nieuw, wel even zelf een batterijtje vernieuwen… hij is sinds een paar weken leeg
En… weg
Leuke horloge! Had deze zelf graag ook eens willen proberen. Mocht de toekomstige eigenaar hem beu zijn hou ik me van harte aanbevolen.
Liever de bruine dan de groene sandwich, want op de groene staat de datum op half acht. Maar tof dat je hem even doorlinkt DeRaaf!
€ 16,73 46%OFF | Antieke Mannen Horloge Lederen Bruin Koeienhuid Beroemde Brand Luxe Quartz Horloge Mannen alibaba express Top Mannen Klok
Is net niet gratis, dus ik dacht, zet het maar neer.