Het grote gratis topic

Nee, floppy disks zijn helaas door ‘vochtschade’ onbruikbaar geworden. Ik heb die doos wel ergens liggen maar ze zitten allemaal aan elkaar geplakt. Moet je niet willen.

5 likes

:joy::joy::joy:

handabipsi snapt het over het algemeen wel wat betreft vieze plaatjes. Ik pb je mijn adres.

De floppy’s mag je houden. Flopflopflop.

4 likes

Ik heb nog 1 Omega 2018/19 Catalogus over. Mag tegen verzendkosten weg of ophalen.

Dit bandje mag weer terug op het forum. Vorig jaar via dit topic gekregen en heb het een tijdje om het horloge van m’n vader gezet maar aangezien ik daar nu een leren bandje op heb gezet mag deze weer door naar een ander forumlid.

Canvas met leder look bandje – zwart canvas bandje met leren verstevigingen en zwarte gesp – 20/20mm zwart.
Afmetingen: 13,5cm - 8cm

Bandje wordt gratis en voor niets naar je verzonden in een standaard envelop als brievenbus post.

4 likes

Dat ging snel, het bandje is inmiddels alweer vergeven! :+1:

2 likes

Haha, deze band is wel de slet van het forum (Het grote gratis topic) :rofl:. Goed dat het weer een plekje heeft gevonden! :+1:

2 likes

Lol, mooi om te zien. Nou hopen dat de volgende er ook van gaat genieten. :grin:

Hier ook maar even: ik heb voor vanavond een kaartje voor gratis hapjes en champagne bij het Okura hotel. Oh ja, Schaap en Citroen heeft er ook nog een collectie horloges meegenomen om naar te kijken (en kopen?)

PB met je mailadres is voldoende. Vanavond 19.00 uur in Amsterdam tot 23.00

4 likes
3 likes

lcxyE0D :+1:

Krijgt hij nu ook een ban voor het reageren in een verkooptopic? :grinning: :grin:

2 likes

Dat is het wel waard toch? Een mooi bandje in ruil voor een dagje in de HF gevangenis. :rofl:

3 likes

Dat zeker. Neem aan dat Jur niet zo’n ambtenaar is van: ‘regels zijn regels’ en er streng op handhaaft…

Nee dat is niet zo. Vraag maar aan @HanDavinci. :eyes:

2 likes

Jur weet dat ik weet dat ik beter had moeten weten. Ik kom er niet meer mee weg.

6 likes

Dus je krijgt binnenkort de bevoegdheid om jezelf een ban te kunnen geven?

7 likes

Helaas is dit horloge van een collega gesneuveld maar misschien kan iemand nog iets doen met het uurwerk of ziet iemand er nog iets in. Bij Interesse stuur maar een pb!

6 likes

Grote gratis, … grote blij! :wink:

Wie durft? Een tweetal goedkope stukjes stof, voor aan je Rolex of een andere klatser. Als een baas!

Stof, en wat voor een stof. NATO, brrr… :star_struck: Eentje blauw/geel én de andere in onze nationale driekleur. Ze branden prima, maar maak ik er liever iemand gelukkig mee die wél een fan is van dit soort stoffige bandjes.

Wie? Stuur me even een PB en ze komen jouw kant op. Verzendkosten? Welnee! Blij dat ik er vanaf ben … :sunglasses:


EDIT: BEIDE BANDJES ZIJN VERGEVEN!

7 likes

Hoeveel mm zijn ze? :smiley:

1 like

Oh sorry, in al mijn enthousiasme over deze geweldige bandjes helemaal vergeten te melden. :sunglasses:
Beiden zijn 20mm (x28cm lang).

2 likes