Het grote gratis topic

de hoekige kast is gereserveerd

en de andere ook.

Wat is de zwaarste straf voor bigamie ?
2 schoonmoeders.
Is al een hele oude mop maar nog steeds leuk.
Bb

2 likes

Een gratis mopje is nooit verkeerd :ok_hand:

2 likes

Ik heb hier nog een leegstaande doos voor een nieuwere seiko liggen.

Met de huizenschaarste op zijn top gaat deze alleenstaande seikovilla naar een arm dakloos seiko-tje.
Het betreft een netjes onderhouden en gestoffeerd één kamer appartement. Van binnen is de kamer mooi zwart. De vloer en muren zijn schadevrij, evenals het plafond.

De zwart gestoffeerde bank is onderdeel van de te vergeven inboedel en verkeert in topstaat.
Een bijbehorende extra gevelpantser zorgt ervoor dat de eigenlijke gevel mooi blijft. Er rust geen erfpacht op de villa.
De tuin is zo groot als de omgeving waarin je hem neerzet.

Bezichtigen in regio Rotterdam is natuurlijk mogelijk maar alleen op afspraak en buiten kantoortijden of in het weekend.
Ben er snel bij voordat ze op Funda wordt gezet.

Ik heb geen idee of hier animo voor is, maar wel ideaal om bijvoorbeeld je monsterwatch aankoop van een origineel onderkomen te voorzien.

21 likes

Deze riante japanse villa is “vergeven onder voorbehoud”.

3 likes

Glashuette original: the collection
Glashuette original new timepieces 2018
Longines catalogus 2016-2017
Junghans catalogus 2018-2019
Oris catalogus 2018-2019
Carl F. Bucherer catalogus 2018-2019
Nomos catalogus 2017
Piaget Edition no2

Helemaal gratis voor de liefhebber.

7 likes

En vergeven :incoming_envelope:

Ze zijn vergeven. Bedankt voor alle leuke reacties!

6 likes

Aah. Toffe actie. Die rechter is wel tof. :ok_hand:

3 likes

Wie kan ik blij maken met dit pakket? Tegen verzendkosten. Ik ga wel echt geen uren steken in het verpakken, dus alles gaat gewoon min of meer zo de doos in hoor :grinning: enkel de horloges zal ik wel wat in zakjes stoppen zodat ze goed door de post gaan.

26 likes

PB gestuurd

You’ve got mail!

Ben je al gebeld door de #aasgierenlijn?

Gok dat je inbox overstroomd…

De gemiddelde “bandenparade” kent minder mooie bandjes. Erg sportief dat je dit doet. Zie namelijk ook mooie bandjes en erg leuke horloge tussen zitten.

7 likes

Jongens even een halt toeroepen want ik kan niet volgen met de berichtjes :smiley:

Ik ga random iemand kiezen uit de huidige set berichten, die hoort het zeer snel nu!

10 likes

Haha. Mooie actie. Die struisvogelband is wel tof :ok_hand:

3 likes

De persoon is op de hoogte gebracht - sorry aan de rest!

8 likes

Bij deze bedankt , ik zie er naar uit.

1 like

Vandaag al de doos met allerlei ontvangen van @septentrio, omdat ik een behoorlijke polsomvang heb en de meeste banden ietsje te klein zijn, ga ik het geheel terug gratis aanbieden ( goedkeuring van de vorige schenker ) ik doe er nog 2 nieuwe rubber banden bij en één NOS casio ( die niet loopt , contactpuntje misschien) alles tegen verzendkosten. ik trek één naam uit de eerste 10 namen die hier reageren, dus geen pm, gewoon hier even zeggen dat je interesse hebt.

7 likes

Ik heb zeker interesse Roel! :smiley: