Het grote gratis topic

@discobot gooi 331d234746 :hugs::hugs::hugs:

1 like

Ik heb maar 20 dobbelstenen. Shameful, I know!

Did you know that the maximum number of sides for a mathematically fair die is 120?

:game_die: 7, 116, 87, 11, 105, 32, 14, 28, 16, 63, 82, 17, 21, 64, 59, 83, 82, 29, 3, 120

2 likes

@discobot gooi 20d18!

Edit: factorial herkent discobot niet

1 like

:game_die: 8, 3, 9, 11, 2, 9, 4, 14, 2, 9, 18, 16, 10, 11, 15, 1, 13, 16, 3, 2

1 like

Veel meer toch?

Hier krijg ik een kater van.

1 like

Jammer, ik vind die samurai je best wel goed staan…:innocent::innocent::joy::joy:

2 likes

Haha, nee het is de Quattro :joy::joy::joy:

1 like

Oei dan laat maar… :joy:

1 like

Succes allemaal!

Misschien is het deze wel. En dan ben je aan verzendkosten al meer kwijt dan aan een 5je van Seiko.

2 likes

Zoiets zou ik jullie niet aan doen.

1 like

Laat je het wel van te voren weten? :angel:

2 likes

Vrijdag 12:00

1 like

Ik zie het al helemaal voor mij. Zitten er mensen precies om 12:00 klaar. Bericht al netjes klaargezet om op verzenden te klikken.

Zeg jij dat het een Invicta S1 Rally 25942 Herenhorloge betreft. En poef. Allerlei reactie worden spontaan verwijderd :joy:

Maar leuke actie in ieder geval!

3 likes

Haha. Als ik een Invicta had dan zou ik er met m’n trein overheen rijden.

4 likes

Dat zou wel een beetje raar zijn. Dan wordt het eigenlijk meedoen omdat het toch gratis is, en niet omdat je het graag wilt. Dat gaat het doel van het topic voorbij. Dit is overigens geen kritiek op het weggeven via deze methode maar eerder een voorbarige opmerking gericht aan eventuele mededingers naar het horloge.

2 likes

Zou wel veel views en likes opleveren :joy: :bullettrain_side:

1 like

En precies om die reden maak ik het ruim van tevoren bekend. Zo heeft iedereen een kans en niet alleen degenen die een email melding krijgen zodra hier iets gepost wordt en er als de kippen bij zijn.

2 likes

We hebben hier al iemand die alles voor de likes doet.

4 likes

Oooo. Zo doen mensen dat. :thinking:

1 like