Het grote gratis topic

Done :+1: :raising_hand_man:

1 like

Ikke niet. Maar misschien @discobot wel?

1 like

Goed lezen mensen. Alleen :raising_hand_man:t3::raising_hand_woman:‍♀️ of ikke ikke ikke anders tel ik je niet mee.

:raising_hand_man:

1 like

:raising_hand_man:

1 like

Nota bene: Dat was de tweede keer dan maar, nu zonder begeleidend schrijven :smile:

1 like

ikke ikke ikke

1 like

Hele gave actie @GiveMeYourDough. Ik heb zojuist een goed gesprek met iemand afgekapt om hier te kunnen komen kijken. :smirk::smirk: Tof horloge, mooie set en goed dagelijks te dragen. Uitermate geschikt horloge om banden mee af te wisselen ook! Maar ik heb al leuke kwartshorloges (ook Casio’s) en ik zie zo veel animo, ik ga deze veel liever aan een ander gunnen. :+1: Een jaar geleden zou ik zeker mee hebben willen loten. :smiley:

6 likes

Man man man.

Ik ga in een hoekje huilen.

6 likes

Ja, relaties verbrokkelen, en de economie komt even tot stilstand vandaag. :sweat_smile:

6 likes

@GiveMeYourDough goeie actie, maar dat geldt voor alle gratis acties hier. Heb hier ook wel eens wat gekregen en heb zelf ook wat mogen weggeven en dat voelt lekker.

Leuke opzet en zeer succesvol! Ik ben benieuwd hoeveel leden gelijktijdig online waren tussen 12:00 en 12:15.

Heerlijk draadje dit!

4 likes

Thanks :grin:

1 like

Inschrijving gesloten!

4 likes

Ok, dat zijn er best veel! Wat een enthousiasme! Leuk dat er zo veel geïnteresseerden zijn.

Hier is de lijst met deelnemers:

  1. Vinner

  2. Chillekasper

  3. Alex093

  4. Hieronimus

  5. El_Capitan

  6. McKip

7.Koekoek

  1. Sjoerd_K

  2. EnriqueRQ

  3. Ropti

11.KeverBlauw

  1. Mieske007

  2. Steev

  3. Id22

  4. Mikos92

  5. G.plstr

  6. pasd

  7. axensir

  8. mcrh

  9. Joris 2312

9 likes

Loten dan! Man, de spanning is om te snijden!

1 like

:drum::drum::drum::drum::drum::drum:
En de winnaar is:

@discobot gooi 1d20

5 likes

:game_die: 6

12 likes

@Mckip van harte gefeliciteerd!!!

14 likes
9 likes

Gefeliciteerd @Mckip!!! Veel draagplezier :+1::+1::grin::grin:

3 likes