Het grote gratis topic

Keycord is vergeven!

3 likes

Whahaha, het mooie Breitling keycord wordt naar mij toegestuurd! Met heel veel dank aan @cash :+1: :+1: :+1:

4 likes


Nog steeds gratis moet nog wel batterij in
Zie het blauwe gedeelte voor de maten en info

Mijn God…:tired_face:
Benieuwd wie er zo dapper is…wel vermelden hè ?
Ik snap nu ook waarom blauwe krokodillen allemaal zijn afgeschoten en dus zijn uitgestorven . :skull_and_crossbones:

2 likes

De eerstvolgende keer dat ik een kledingwinkel binnenstap weet ik waar ik naar ga vragen :joy:

“Goh was je nog naar een specifieke kleur op zoek?”

7 likes

Vraag of ze er wel goud stiksel bij hebben :+1:

Echt, dat bandje lijkt al jaren dood :joy::joy:

2 likes

Heb je die zelf gemaakt? Gaaf man. Ik stuur je misschien wel een keer PB. Maar dan niet voor nop, daarvoor krijgen we een zonsopgang :sun_with_face:

7 likes

3 wil er ook wel één voor drie stuks :+1:
Zie pm.

2 likes

Maak je deze ook voor 2 of 3 stuks (uiteraard tegen betaling)?

2 likes

Ik eerst buurman.

2 likes

En zo makkelijk kan het gaan. Nu heeft @Taconew een verdienende hobby. Iemand hier die watchrolls maakt, vult wel het ontbrekende gat op.

7 likes

@Taconew zeg je baan alvast maar op als ik de reacties hier zo lees :wink: Mooi initiatief. :+1:

3 likes

Wat gaaf zeg! Heb er ook zo één nodig, uiteraard tegen betaling. Ik stuur je een PM.

1 like

Sympathiek gebaar, en mooi mapje!

Hier ook wel interesse, maar dan in een versie waar een flinke bos losslingerende Nato’s mooi in zou passen…

Vuilniszak

25 likes

Dat hoor ik hier wel vaker … :slight_smile:

Bruin is nog beschikbaar. is trouwens 18mm ipv 17. Alleen de sluiting ontbreekt. Ook verzending is gratis!
image

3 likes

Vergeven!

Ook ik wil wat inbrengen en hoop iemand of meerderen blij te maken met de volgende horloges tegen verzendkosten. Geven maakt gelukkig…even testen😝

2 Quartz horloges van junghans en Lincoln, nooit wat mee gedaan, werking niet bekend.

4 leuke dames/heren horloges, automaten. Werken allemaal!

En deze niet lopende Orion

Ik behoud het recht meerderen blij te maken bij meerdere geïnteresseerden en niet alles aan de eerste de beste te gunnen😉

4 likes

Voor de liefhebber:

Schijnt een paar jaar geleden onderhoud gehad te hebben, maar loopt zo’n 5 min per etmaal achter. Misschien een kwestie van demagnetiseren en/of afstellen. Of toch een beurtje.
Ik ga er zelf niks insteken want ik weet zeker dat ik 'm daarna alsnog niet ga dragen.

10 likes