Het grote "Groeten Uit" topic

:joy: ik ga die horlogewinder maar annuleren, dit gaat prima zo :+1:

3 likes

Dit is wel de meest luxe werkhandschoen die ik ooit heb gezien! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha er zijn heel veel grote watervallen. Prachtland. Ik zou zeker eens teruggaan!

3 likes

Ik bedoel de grootste/mooiste de Godafoss dacht ik.

1 like

Groeten van:
Het gebied op Lanzarote waar de lekkerste wijn wordt gemaakt.

2 likes

Oudste stad van Nederland :wink::+1:

12 likes

“Dat model wordt toch alleen in 42mm geleverd?”
“Klopt. Omo Power. 60 graden.”

(sorry jongens, kan helaas nog niet mijn beroep van mijn tekeningen maken, dus kan niet elke grap tekenen)

4 likes

Ik moest het even opzoeken en toen werd ik nog niets wijzer:

‘De oudste stad van Nederland is een status die door verschillende steden wordt opgeëist. Zowel Heerlen, Maastricht, Nijmegen als Voorburg (Forum Hadriani)[1] kunnen vanuit de Romeinse oudheid aanspraak maken op deze status. De titel “oudste stad van Nederland” hangt af van welke definitie men toepast. Bij de bepaling wordt meestal vereist dat de plaats ononderbroken bewoond geweest is. Ook wordt meestal gekeken naar stedelijk karakter waarbij Romeinse stadsrechten vaak als belangrijk argument wordt aangevoerd.’

5 likes

Nijmegen natuurlijk … op de foto met “mariken van Nieumeghen”

3 likes

Dat denk ik ook, deze valt al uit elkaar als je zegt dat je ermee gaat werken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Pfff pfff! Was druk op het werk, in Mordordrecht vandaag

24 likes

Toevallig bij de DBBO?

Mijn werkdag bestaat uit door het park wandelen. :slight_smile: Kunnen ze prima tegen. Ik heb er trouwens jaren terug wel eens mee verhuisd in Amsterdam met zo’n katrolletje op de voorgevel. Het was koud die dag en dat touw op m’n fikken was absoluut geen pretje.

Wat geeft je die indruk? Of is dit een grapje dat mij ontgaat? :stuck_out_tongue: Maar in ieder geval, nee, niet bij de DBBO. :wink:

Maastricht?

:v:

:rofl:

1 like

:joy::+1:. Ik zie het. Probeer zo’n zelfsturend team maar eens in het gareel te houden!
(Die stad ook op de achtergrond!! Briljant!!)

1 like

Ik ben blij dat je het zegt want ik had hem helemaal gemist. :joy:

Zou het dan toch… Iemand uit de buurt op het forum!?

Lekker banden laden?

1 like
8 Likes, 0 Comments - Dennis Buizert (@dbuizert) on Instagram: “The Hoff wants you to get comfortable, naked and work from home.

#fridayhoff”

Ik zie geeneens complete banden. Ik werk op een R&D lab, niet bij een Kwikfit.

1 like

Dacht dat ik je achterin een trailer zag bovenop een stapel toen ik bij je in t bedrijf was :wink:

1 like