Het grote "Groeten Uit" topic

Ik werk in een kantoorgebouw en dat is niet eens in de buurt van de fabriek.

Toch een prima poging :sunglasses: :+1:t2:

2 likes

Heb je de toverstaf goed bekeken?

1 like

Kom je uit Weert, of uit de omgeving van Weert?
Edit: zie het al in je profiel staan😄
Ik woon in Budel, niet ver er vandaan :+1:t2:

Zeker! De Grand Seiko staf!! :joy::+1:

Momenteel een dorpje er naast, over 2 maanden woon ik in Weert :wink:

Edit: Inderdaad, daar ja! Kijk aan, da’s toevallig. Voor m’n gevoel ben/was ik de enige in de omgeving :joy:

1 like

Watchaholics komen uit alle windstreken :smile::v:t2:

1 like

:point_up_2:
Ik probeer ze in hun kracht te zetten (jeukterm), de Uruk Hai valt nog mee maar die Orks man man man! :weary:

1 like

Zo blijkt maar weer! :call_me_hand:t3:

1 like

Ah. Ik zie het.

afbeelding

Fixed that for you.

3 likes

Het is een jas. :joy: En hij is 70% wol, 20% polyester en 10% kasjmier.

2 likes

En twee maten te groot? Of gewoon uit de nineties? :joy:

Da’s meer een mouw voor Hulk Hogan. Nondeju wat een gevaarte.

2 likes

Ik heb er niets onder aan.

1 like
7 likes

Bring back Reno911

2 likes

Het is Swiebertje :joy:

4 likes

Het is een beetje zo’n B100 jasje, met van die lekkere riante mouwen. Komt er bij jou ook een antenne uit de schoudervulling zetten als je gaat bellen, @W.E?

4 likes

Klopt. Dat is ook mijn ervaring. Vooral die feedbacksessies escaleren totaal uit de hand. Het is ook wel vaak dat die Uruk Hai hen dan een beetje op lopen te fucken…
“Vork vork vork, vandaag eet ik ipv soep een ork.” Dat komt de sfeer in het team niet ten goede.

We werken ook Agile en hebben een Agile coach, maar tijdens de laatste huddle, had een Ork zijn speer nog vast en liep op tegen een ander. Nou je snapt het al… een impedement van jawelste en hebben daardoor de sprint niet geheeld.

Pff… die Orks. Niet te doen.

3 likes

Die komt bij mij uit mijn broek, is wel afhankelijk van welk nummer ik bel.

Die jas is prima, je hebt geen idee waarover je het hebt. Ik zal je eens op komen zoeken met kleren eronder, dan zal je zien hoe mooi het is opgevuld. Paarlen voor de zwijnen dit.

Van die strakke moderne kleren zitten me niet lekker dus je hebt in zeker opzicht wel gelijk. Het zal zeker een wat gedateerde pasvorm zijn. En ik ben dik trouwens. Als ik nauwe mouwen zou dragen wordt het een wat weinig evenwichtig totaalplaatje.

4 likes

Hoi Dik, welkom op het forum!

3 likes

image

Ik ben een bijzonder kind, en dat ben ik.

3 likes