Zie ik dan jouw navitimer en speedy?
Goed gezien Vincent, ik weet niet of ik veel HF’ers zou herkennen aan de horloges .
Veel gezien en geleerd, fijn dat je eraan dacht foto’s te nemen
Een initiatief voor een GTG in regio Amsterdam:
Lijkt me mooi om eens een GTG bij te wonen. Zijn er initiatieven in de regio Eindhoven?
Gisteren was de eerste gtg in het noorden van Nederland. In het leven geroepen door @Vintagelover, @Bart1981 en @Gniffub. @Vintagelover verzorgde de locatie, die was echt top.
Er waren mensen met verschillende collectie’s groot, klein, vintage, modern of van alles een beetje. Het was gezellig en de tijd was ook zo weer voorbij.
Heel vervelend is dat je zo hebberig wordt van zulke dingen. Want er was zoveel moois. En mijn smaakt lijkt wat te verschuiven naar kleiner en platter. Daar heeft gisteren ook weer aan mee gewerkt.
Iedereen bedankt voor de top middag
Elegantie alom, van @Gniffub als ik me niet vergis. Maar moet zeggen er waren meer mooie vintage omega’s. En dat begint me toch ook wel te interesseren
Helemaal correct hoor. Super mooi klokje van 34,5 mm die ook in een 32,5 mm variant is uitgebracht en tevens met datum.
Deze heeft een solide Cal. 601 onder de caseback. De varianten met datum een Cal. 611 of Cal. 613 (quickset).
Volgende keer neem ik wat extra Omega’s uit de collectie voor je mee zoals …
Guilty as charged, het was leuk!
Dat hoor en vooral zie ik graag natuurlijk
Gisteren een dagje Maastricht met horloge liefhebbers en een bezoek aan de tefaf.
Naast kunst vooral ook horloges gezien
.
.
.
.
.
.
.
. .
.
.
En die vertex was de oudste. Uit 1944. Dirty Dozen alhoewel die in platina cartier zou ook wel
Eens vooroorlogs kunnen zijn.
Let op de details. Patek platina en die kahnjar
@ATallGuyCollectingWatches we zaten niet ver van elkaar
Zag dat je, de mannen van bulang, ook had gezien gisteren. Wij waren ‘s ochtends ergens tussen 11 en 12 in hun pop up. Maar we komen nog eens terug naar Maastricht. Ondanks dat het 3 uur rijden is voor.
Dat zeg ik we waren dicht bij elkaar.
Gisteren een heerlijke GTG meegemaakt met veel mooi oud spul. Thx Ray voor het organiseren en dat ik erbij mocht zijn. Het was een groot feest
Heerlijk
Fantastische foto’s!!
Thx! (De fotogenieke fotomodellen hielpen goed mee)