Het grote GTG-only-topic I

Die Heuer is mooi, zeg!

1 like

Correct

2 likes

Ja prachtig ding. Re-edition met Lemania uurwerk. Maar dat wist je al natuurlijk :grin:

1 like

Ja, ken het model. :wink: Wist alleen niet dat er ook een op HF rondzwierf. :thinking:

1 like

Al een tijdje… :grin:

2 likes

Ah, ja. Da’s idd alweer een tijdje! :grin: Maar ik had 'm even niet (meer?) op het netvlies staan. Ik zeg: kom maar op in het (TAG) Heuertopic, met die mooi Heuer, @BG1 ! :person_shrugging: :+1:
(TAG) Heuer only (Deel 3) - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like

En tevens juist?

1 like

Afgelopen donderdag weer een leuke Redbar GTG gehad.
Bij deze wat plaatjes:

De Speedymoons van @Sjiel

…en zijn vintage ploprof!

Ik had mijn 16570 Polar mee en even de Zenith Daytona geprobeerd, overigens in een heel mooie staat! Paar mensen verbaasd over dat ik een Rolex om had. Tsja…

Leuk vergelijk met een drie of vier jaar jongerer uitvoering. Mijn lunette had iets dikkere cijfers.

@drh was er ook met veel moois, waaronder zijn Rolex 1655…

…en gouden panda Speedmaster.

Meer moois (en ik ben bevooroordeeld met mijn collectie rechts in beeld :wink: )

IWC Da Vinci Perpetual Calendar IW925201

Eyes on the price

Prachtige Breguet Classique Perpetual 3050 BA. Ik vind deze mooier dan…

…deze Patek! Sorry!

Big Kitty is watching you!

Ook vrouwelijke inbreng deze GTG…

…waaronder ook deze leuke Geneve’s!

Heel gevarieerde Timex collectie!

De collectie van Fratello member Daan

De altijd bijzondere collectie van Tuinkabouter.

Snacks en een gigantische Yema collectie. Heel fraai!

Habring2 Chrono-Flex Salmon monopusher, met die heerlijke Breguet numerals.

Breguet Tradition 7027 (18K geelgoud), altijd even goed kijken wat nou de voorkant is :wink:

In een stil hoekje van de ruimte vind je deze mooie schatten. Twee Vacheron Constantin chronografen…

…waaronder deze bijzondere Malte Perpetual Chronograph in platina met officer caseback en embossed moonphase.

Nipple dial 1680 Submariner in geelgoud. Proud to be fout!

Twee mooie Heuers waaronder de bekende Siffert kleuren, dit schijnt een special te zijn. Even vergeten waarom…er was iets met de wijzers en plaat.

Bringing out the big guns! De A. Lange & Söhne Double Split in platina.

Ik heb nog meer gemist zag ik later. Altijd leuk om erbij te zijn en het was weer gezellig!

43 likes

:hot_face: hot damn

Was gaaf! Die VC 47112 platina en de double split waren indrukwekkend

2 likes

Gaaf detail!

Verder allemaal prachtige horloges natuurlijk :ok_hand:

1 like

wow, werkelijk prachtig!

Wat een horlogegeweld! :star_struck:
Dank voor het delen! :+1:
Wie is de gelukkige eigenaar van de twee geweldige Autavia’s?

2 likes

Pfoah :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:, daar had ik ook wel bij willen zijn wat een droom horloge geweld!

1 like

En als kers op de taart: een Timex-collectie. Mooi man!

5 likes

Heerlijk dat uurwerk van die Lange :star_struck:
En gefeliciteerd met je eerste kroon!

1 like

Moooie fotoreportage :+1: en bedankt voor het delen.

1 like

Dezelfde eigenaar als de platina VC en ALS :ok_hand:t3:
Wristicons.

Tweede! Ik had eerst nog een Submariner uit 2004, deze is al vertrokken. En deze Polar mag ook weg, helaas op de piek gekocht dus voorlopig blijft hij in de kluis liggen :wink:

1 like

Ik moet als ik dit zie echt weer eens aansluiten bij een Red Bar meet. Heb er al veel te veel moeten laten schieten.

Geweldige shots en krankzinnige horloges!

1 like

Hier nog 1, naja nooit gedaan maar snel eens doen. Ziet er allemaal tof uit :ok_hand:t2:

1 like