Het grote GTG-only-topic I

Die twee Tissot chrono’s :heart_eyes:

2 likes

Gisteren een hele toffe GtG gehad op een prachtige locatie in Putten! Georganiseerd door @Weppenzeiler.
Weer nieuwe HF leden ontmoet, leuke gesprekken gehad en uiteraard prachtige horloges gezien.

Uploaden: IMG_1551.jpeg…

50 likes

Zo zeg daar zitten een aantal hele mooie horloges tussen :ok_hand:

5 likes

Poeh, dat is niet mis allemaal. :ok_hand:

4 likes

Het was een super avond ! Veel moois en hele leuke mensen, yes voor herhaling vatbaar @Weppenzeiler. :grinning:

4 likes

Ja het was een zeer geslaagde avond! Allemaal leuke mensen gesproken. En een mooie locatie met lekker eten.

30 likes

Mooi spul om het oneerbiedig te zeggen :star_struck:

5 likes

Het was top, nogmaals bedankt!!!

3 likes

Dank je. Daar ben ik ook blij mee. Wel beide nog wat aandacht nodig :blush:

4 likes

Phoe, wat een moois zeg! 🫶🏾🫶🏾🫶🏾

2 likes

Daan heeft goeie smaak!

En die ALS :drooling_face:

3 likes

Topavond mannen!
IMG_8359
IMG_8354
IMG_8342
IMG_8333
IMG_8346

28 likes

En laten we het heerlijke eten niet vergeten. Geweldige locatie @Weppenzeiler :hugs:

24 likes

Gisteren van @Marbleu een mooi Grand Seiko boek en tas gekregen waarvoor hartelijk dank!

25 likes

Ik heb wat gemist. Top dat je dit hebt georganiseerd Reinier

3 likes

Waarschuwing vooraf, lange post, veel gelul maar ook veel foto’s. Veel plezier.

Nou hier even mijn recap van afgelopen week. Met 2 gtg’s in 3 dagen tijd. Goh wat vervelend.

Eigenlijk zou ik niet naar de red bar gtg gaan donderdag. Maar toen ik in de groepsapp zag dat er een behoorlijk grote opkomst was en met de zeer geslaagde voorgaande keer nog in gedachte, kon ik het niet laten. Dus de vrouw even lief aangekeken of ze het niet erg vond dat ik ging en die stemde toe.

Bij aankomst werd ik positief verrast omdat de verlichting beter was dan voorgaande keer. Nieuwe en oude gezicht, leuke gesprekken en nog meer en mooiere horloge dan de vorige keer. Wat voor mijn gevoel haast niet eens mogelijk was.

Vooral veel “dezelfde” speedmasters gezien. Gewoonlijk niet mijn ding, maar nu toch wel veel leuke kleine verschillen gezien. Leuk om te zien dat mensen daar helemaal in kunnen duiken.

Helaas was 2,5 uur tijd niet genoeg om iedereen te spreken en alle horloges te zien. Ik zag later in de groepsapp dat ik nog veel heb gemist. Ach komt de volgende keer maar wel.

En dan nu het verslag van gisteren. Al enige tijd geleden kwam @Weppenzeiler met het idee van een gtg met diner. Klinkt leuk dus aangemeld. Bij een mooi kasteel op de Veluwe waar hij zelf in het verleden gewerkt heeft. Begonnen we aan het einde van de middag. Ideaal eindelijk een gtg met nog dag licht.

Veel nieuwe gezicht gezien van achter de namen hier op het forum. Leuke gesprekken, veel uit een lopende soorten horloges. Maar iedereen zeer enthousiast. Zo werd ik verbaasd door een Louis vutton horloge van begin 2000. Iets wat totaal niet in mijn blik veld zit. Maar eigen gezicht, goed gebouwd en valt mooi plat op de pols.

Tegen een uur of 6 gingen we aan tafel voor een goed en lekker diner. Het personeel was vriendelijk en aan tafel gingen de gesprekken over meer dan alleen horloges. Maar af en toe pakte we ook wel weer wat horloges we bij, heel leuk en relaxt.

@Weppenzeiler nogmaals bedankt voor de organisatie. Hopelijk komt hier volgend jaar een vervolg op :crossed_fingers:t2: En dan wil je hier echt bij zijn.

Als afsluiter iedereen bedankt voor deze mooie gtg’s. Dit is voor mij toch wel een van de leukste en mooiste aspecten van de hobby.

37 likes

Het was gisteren echt een top dag/avond, goed gedaan Reinier en zeker voor herhaling vatbaar.
Las ergens misschien een GTG fine dining jaarlijks terug laten komen wat mij een goed idee lijkt. Met veel mensen gesproken, sorry dat ik niet alle namen meer weet :innocent:.

Ik kwam weer ogen tekort vwb horloges, zoveel verschillende merken en zoveel moois gezien. Zal niet al mijn foto’s posten, zijn er een beetje veel maar een paar moet kunnen toch :smiley:

Het eten was heerlijk, heb zowaar een heel hert op :wink: en weet niet wat ik allemaal gedronken heb, maar waren heerlijke wijnen. Jawel Reinier, ook die witte (wijn) was lekker.

En dan te bedenken dat dit maar een kleine compilatie is van de foto’s die ik heb gemaakt.
En speciaal voor @Knutselkoning ik zei Ricoh maar ik bedoelde de Stipto vwb de wijzerplaat die qua kleur beetje lijkt op je Cartier kleur :wink:

O ja en weer wat geleerd, had nog nooit gehoord van een red bar oftewel een GTG :wink:

22 likes

Wow mooi!!!
GTG, ja!!!

2 likes

Hahaha, een jaarlijks evenement moet denk ik wel kunnen. Komende week eens met de locatie overleggen hoe zij het hebben ervaren.
Ik weet dat we zeker met 2 tot 3 keer zoveel mensen daar terecht kunnen.

9 likes

Wat een mooie horloges allemaal! Ik vind deze doos heel interessant:

Van wie is deze mix aan klassiekers luxere horloges en Ali-designs? Ik vind trouwens het horloge tweede van linksonder wel interessante, zag hem ook op Ali. Hoe bevalt deze?

3 likes