Volgens mij was deze van @Cosmograf
Helaas moest mijn zoon zo nodig 14 worden anders was ik er graag bij geweest. Ziet er top uit allemaal ![]()
2 tot 3 x zoveel mensen zou ik niet doen Reinier, gisteren was het top. Konden we met veel mensen een praatje maken. Een paar meer kan wel natuurlijk zodat het overzichtelijk blijft
. En ik heb nog even die Swatch opgezocht, met die band zijn er niet zoveel gemaakt destijds. Als iemand toevallig nog een batterijtje heeft liggen, een renata 317 hou ik mij aanbevolen. Deze past dus niet in mijn andere quartz horloges, maar alleen in deze Skin Swatch ![]()
Hij heeft vast een pak rammel als cadeautje gekregen, zal die het de volgende keer wel uit zijn hoofd laten natuurlijk. We zien je volgend jaar wel ![]()
Klopt, is mijn ‘guilty pleasures box’. Die soort van Streamliner is goed gelukt; geweldige value for money wmb
. Heb m ook van Ali. Werd best vaak uit de doos gehaald gisteren…
Ziet er
uit!
Nice, ik mag het idee van zo’n box wel ![]()
Het was een prachtige ervaring, leuk om zoveel horloges daadwerkelijk om de pols te kunnen proberen. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, I know. Maar meer van dat als we bij een volgende keer 40 man zouden hebben, dat dit geen enkel probleem zal zijn.
Daarnaast zijn de meningen m.b.t. aantal bezoekers/deelnemers wisselend haha.
Weinig foto’s gemaakt, vooral geprobeerd en veel gekletst. Twee toppertjes op de foto kunnen zetten.
Nou hier komt die dan weer even, een 2 lange posts van de 2 gtg’s die ik afgelopen week had. Scroll gerust door voor de foto’s.
Afgelopen donderdag waren we voor de 2de welkom bij ![]()
in Groningen. @Aequitas1981 en @Mechoj die samen met de manager dit hadden georganiseerd om ons kennis te laten maken met die nieuwe omega hoek. Een zeer goede upgrade als je het mij vraag, aangezien het eerst hublot was die daar de ruimte in nam.
Veel bekende gezichten, enkele nieuwe, waar onder forum legende RLC. Een quiz over omega, helaas dit jaar niet in de prijzen gevallen. Maar wel @PAJB die de mooie tudor fles voor @Justadutchwatchguy zijn neus weg kaapte. Iets te veel champagne omdat ik toch niet hoefde te rijden. Goed gesprekken en natuurlijk weer veel te weinig tijd om alles te zie en iedereen te spreken. En helaas te weinig foto’s gemaakt.
Gelukkig wel mooi spul in de handen en om de pols gehad. Zoals de skydweller op jubilee. Die verrassend goed zat. Een 126710blro waar van die pcl gebrushed was. En de creatie van Lynn Grönefeld. Een bijzonder geslaagd horloge voor iets wat zij in een weekje heeft gemaakt.
Paar mooie horloges!
Was weer een feestje!
Was top! Lekkere foto’s weer ![]()
Top avond! (Al zeg ik het zelf)
Oh ja en vergeet de Land Dweller niet ![]()
Geen lullige meeting. Dank voor de fijne plaatjes!
Oe, tof die Omega Seamaster PO op staal
Hoe vond je deze dragen? Algehele indruk? Genoeg vergelijkingsmateriaal immers ![]()