Volgens mij was deze van @Cosmograf
Helaas moest mijn zoon zo nodig 14 worden anders was ik er graag bij geweest. Ziet er top uit allemaal ![]()
2 tot 3 x zoveel mensen zou ik niet doen Reinier, gisteren was het top. Konden we met veel mensen een praatje maken. Een paar meer kan wel natuurlijk zodat het overzichtelijk blijft
. En ik heb nog even die Swatch opgezocht, met die band zijn er niet zoveel gemaakt destijds. Als iemand toevallig nog een batterijtje heeft liggen, een renata 317 hou ik mij aanbevolen. Deze past dus niet in mijn andere quartz horloges, maar alleen in deze Skin Swatch ![]()
Hij heeft vast een pak rammel als cadeautje gekregen, zal die het de volgende keer wel uit zijn hoofd laten natuurlijk. We zien je volgend jaar wel ![]()
Klopt, is mijn ‘guilty pleasures box’. Die soort van Streamliner is goed gelukt; geweldige value for money wmb
. Heb m ook van Ali. Werd best vaak uit de doos gehaald gisteren…
Ziet er
uit!
Nice, ik mag het idee van zo’n box wel ![]()
Het was een prachtige ervaring, leuk om zoveel horloges daadwerkelijk om de pols te kunnen proberen. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, I know. Maar meer van dat als we bij een volgende keer 40 man zouden hebben, dat dit geen enkel probleem zal zijn.
Daarnaast zijn de meningen m.b.t. aantal bezoekers/deelnemers wisselend haha.