Het grote GTG-only-topic I

Heel tof horloge en viel verrassend goed om de pols!

1 like

Veel moois😍

Poeh, dat zijn een paar aardige horloges hoor. :+1:

1 like

Nice! Was die paarse Carrera glassbox van een forumlid?

1 like

Nee deze hadden ze op voorraad liggen.

1 like

Lekker man, klinkt als een top avondje :ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb hem die avond wat langer omgehad, wat een heerlijk horloge! Niet alleen stuk minder “scherp” dan op plaatjes maar vooral stuk kleiner en beter dragend dan ik verwacht had.

1 like

Die kleur was echt bizar! Elke hoek een andere tint, van bijna zwart naar rose en alles ertussen. Bleef er naar kijken :grin:

1 like

Ik zou zeggen, kijk of je een keer kan aansluiten bij de volgende WatchFellows meeting :smiling_face:

1 like

En ik een Tudor waterdichte rugtas :smile:
Mooie foto’s. Het was een gezellige avond.

2 likes

Dan zal ik m’n (1e :wink: ) prijs ook nog even showen. :slight_smile:

16 likes

Deze duurde even wat langer maar hier is post nummer 2.

En dan nu mijn spreekbeurt de avonturen van watches en wheels, waar ik dus afgelopen zaterdag aan mee heb gedaan. 2 weken terug op een gtg raakte ik met @Hollywoodted in gesprek. Na bijna 2 uur praten over onder andere auto’s, vroeg hij wat ik 14 maart deed. In eerste instantie kon ik niet maar uiteindelijk waaide de wind toch mijn kant op en kon ik de hele dag mee oppad.

‘S ochtends vroeg in de auto gestapt om in Putten te verzamelen. In een aula waar normaal gesproken de bingo avond van het verzorgingshuis plaats vind. De worstenbroodjes en koffie stonden klaar.

Ik merkte al gauw dat het gezelschap, dat zich verzamelde, elkaar grotendeels al langer kende. Maar ik heb me zeker welkom gevoeld. Ook waren er 2 forum legendes aanwezig RLC was er weeer maar dit keer ook DE Mr broke. Ik wist ook dat @Jurk er zou zijn dus ik had zijn ex mee genomen. Het was net of smeagol the ring weer terug had. Hij fluisterde nog niet net my precious.

De auto’s waar men in aankwam waren zeer divers van een Porsche turbo s tot een Peugeot 106 rally. Dus ik voelde mij gelukkig wel op mijn plaats met mijn daily V60 daar tussen in.

Eenmaal vertrokken bleek als snel dat Ted het woord rally letterlijk had genomen. En de route heeeeel goed had verkend(Ik denk dat we maar daadwerkelijk 70% van de route hebben gereden). Want al snel sloeg hij een weg in met zijn maserati die behoorlijk modderig was dus Jah, zeer geschikt. In de verte zag ik dat hij moest keren omdat de weg was afgesloten. Volgens mij moest hij 10 keer steken zoveel ruimte had hij. @Schoen reed vrolijk door want ja op zijn auto staat toch rally. Die dacht dat hij er vast wel langs kon. Dus vrijdag mijn auto nog voor Jan lul gewassen bedankt hè Ted :joy:

Gelukkig kon ik een stuk makkelijker om keren met @BrainzE30 . Om vervolgens achter zijn sleeper cabrio aan te rijden. In eerst instantie zou je denken dat door de jaren heen een aantal ponies onder de motorkap vandaan ontsnapt zouden zijn. Maar niets was minder waar. Denk eerder dat hij er zelfs wat meer ponies onder de motorkap heeft weten te verstoppen, dan standaard. Want als hij hem intrapt kwam er een goeie bak geluid uit en kon ik hem niet bij houden. Ik zat wel bijna achter in zijn kofferbak toen hij in de ankers moest voor een Peugeot 206, kleinigheidje.

Onderweg gestopt bij de parkeerplaats van kasteel Staverden. Hele kasteel gemist en schijnbaar was daar ook een trouwkapel, ook die helemaal gemist. Toen we weer de route zouden vervolgen ging de voorste auto rechts af ipv links af de parkeer plaats af. Leuk ff met een auto of 10 moeten keren daar. Kort daarna kwamen we aan bij de lunch locatie. Uitstekende locatie en een smakelijke lunch.

Tijdens de lunch kwamen er nog even een aantal horloges voorbij. Mijn 16600 even naast een 16660 gehouden. Same same, but different. En ray1981 zijn van Dam naast Bap zijn Royal oak kunnen houden. Dan is zo’n Royal oak toch wel echt heel erg overpriced. Dus Bap heeft hem volgens mij gelijk op chrono gezet voor 4K. Zo’n van Dam voor 4.5k, dat is pas echt waar voor je geld.

Toen iedereen uit gegeten was, was het tijd om de quiz in te vullen, die ‘s ochtends was aangekondigd. Je moest vooral goed opletten onderweg. Enkele vragen hadden betrekking inderdaad op wat we onderweg waren tegengekomen. Het grootste deel van de vragen ging over totaal andere zaken. Ik zal maar zeggen dat ik er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.

Na de lunch gingen we richting Naarden om te eindigen bij de coolclassiclub. Een aantal deden een poging om met hun cabrio dak naar beneden te rijden. Jah jammer joh er kwam al gauw een grijze lucht aan. Eerst nog even bijna met zijn allen om rijden omdat dat Henk graag paling wou halen. Dus even een beetje stoer doen op de parkeer plaats. Mr broke die ineens rechts omkeert met zijn auto doet, hij ging zijn motor thuis ophalen. Omdat hij die echt heeeeel erg graag wou laten zien. Ook had @BrainzE30 nog bijna 2 suïcidale eenden onder de auto. @Schoen kreeg bijna een busje met een Lamborghini op een trailer achterin geparkeerd op de snel weg. En 2 tellen later haalde die stilstaande Lamborghini hem in. Op de lege en verlaten dijkjes af en toe flink intrappen. Lizzard vond dat ik hem aardig goed kon bijhouden in zijn A7, waar ik geloof een 4.2L in ligt. De drukste straat van Laren, waar al die auto spotters staan, ook nog maar even mee gepakt. Geen idee of iemand het gered heeft tot een spotters pagina. Vast niet.

Uiteindelijk aangekomen bij coolclassiclub even een uitgebreid rondje gelopen door het pand. Onvoorstelbaar wat daar staat. Het aanbod doet de naam wel eer aan. Veel Porsche, oude 911’s, 930 turbo, 356. Maar ook een Mercedes sls en jaguar e-type om wat andere dingen te noemen.

De dag sloten we af met een drankje en bruine fruit schaal. En de prijs uitreiking van de quiz. Met als grote winnaar @Schoen en de prijs die hij kreeg ongekend. Een echt Van Dam Luxury horloge van de Libertas Collection met een prachtige paarse wijzerplaat. Ik was echt ontzettend jaloers, maar niet zo jaloers als ray1981 . Want schoen zijn horloge had zelfs een zich bodem, fenomenaal natuurlijk. Nu zijn ze wel een beeeeeetje een ANWB stelletje met, en bijna het zelfde horloge en de zelfde kleur auto. Gelukkig kreeg ik nog een mooie Van Dam Luxury pen en een pasje met een inspirerend verhaal dat ik nu bij de Van Dam Luxury Family hoor. Dus heb ik alsnog heerlijk geslapen.

Mijn dag was af toen cdg vertelde dat hij blij was dat er een Volvo mee reed. Ik heb mij zeer goed vermaakt. Iedereen bedankt voor de mooie dag. @Hollywoodted en Bap in het bijzonder voor de organisatie.

Toen ik met horloge verzamelen begon had ik nooit verwacht dat ik dit soort dingen zou mogen doen. Het geeft me de laatste tijd echt een hoop energie. Maar nu is het ook wel even mooi geweest met 4 gtg’s in 3 weken tijd. Zo dit is het einde van mijn spreekbeurt.

42 likes

Nog even een lijst van mensen die ik niet kon taggen in de post hier boven door technische omstandigheden :upside_down_face:
@ray1981 @Bap @Henk en @Lizzard

5 likes

En als last maar not least, want je kan er maar 4 per post taggen
@cdg

2 likes

Was die er ook bij?

4 likes

Was jij dat? Ik dacht bij elke stop dat er politie aangehaakt was maar kwam tot rust als ik dat blauwe 106je als bezemwagen zag binnenkomen

6 likes

Was mooie dag echt weer voor mijn evo, haal wel even de kentekens weg aub

afbeelding

7 likes

Ah ik zag het, meende dat ik ze allemaal wel had gedaan, nu gecorrigeerd.

1 like

Leuk om te lezen! Was vast lekker glibberen met al dat vermogen! Mocht er bij een volgende keer nog een zitje vrij zijn, houd ik mij aanbevolen.

1 like

*Rallye. Voor de volledigheid: RallyE.

Ik heb die wielen vrijdag nog met een doekje schoongemaakt.

Maar goed, alles werd goedgemaakt door deze Van Dam Libertas. Dit is de MK2.

Komt volgens mij uit dezelfde fabriek als deze:

Ja, mooie ruimte. Helemaal ingericht in Monuta-stijl. Superhip.

14 likes