Het grote GTG-only-topic I

Dat is precies de reden dat ik voor een mankey heb gekozen inderdaad!

1 like

Dat doen deze ook niet en dragen erg prettig.
Er zijn verschillende soorten en ook die wel onder de kast doorlopen, even opletten daarom.

1 like

In mijn ervaring zijn die bandjes van the watch steward veel stugger en minder elastisch dan die van Nick Mankey. Niet over je hand te schuiven daardoor en dan is het een beetje een gedoe om je horloge af te doen. Bovendien trek je zo de hardware tegen je lugs. Meh.

1 like

Ik vind ze eigenlijk erg prettig maar inderdaad minder elastisch. Dat met die sluiting is vooral in het begin wat pielen maar gaat mij inmiddels goed af.

1 like

Ja die is gaaf hè. Trap er zelf ook elke keer in. Doen of niet doen :see_no_evil:

1 like

Is die vent nou in het echt ook zo eng? Zijn die horloge liefhebbers uit het zuiden nou echt niet te verstaan? Lijkt hij op z’n avatar?

Er is eigenlijk maar één manier om antwoord op deze, en andere, vragen te krijgen: een GTG.

Op een zonnige zaterdag was er een tafeltje gereserveerd aan het water in Utrecht. De meesten waren er rond twee uur en al snel lagen er een paar horloges op tafel.

Er missen er nog wel een paar van de laatkomers :face_with_raised_eyebrow:

De gesprekken gingen over horloges maar ook over allerlei andere onderwerpen en het was vooral gewoon heel gezellig, eigenlijk. Op zich wel heel leuk voor een groepje horlogenerds waarvan bijna niemand elkaar eerder had gezien. Dat verklaard ook waarom ik buiten de groepsfoto weinig andere foto’s heb gemaakt eigenlijk :slight_smile:

Ik moest helaas wat eerder aftaaien maar ik begreep dat Utrecht nog lang onveilig was en dat er ook nog een gezamenlijke maaltijd uit voortgekomen is.

Bedankt mannen!

36 likes

Ik zie Iig @Ruud op tafel liggen en jij was er uiteraard bij :sunglasses::+1:

8 likes

Zn horloges bedoel je natuurlijk, Ruud zelf had niet op de tafel gepast hoor…

Mooi samengevat @ivar1 en zonde dat je wat eerder weg moest, maar opzich is je kinderen in leven houden best een valide reden.

Award voor mooiste horloge van de middag gaat ook naar je JLC, die ergens onderop verborgen ligt op die foto :joy:

10 likes

Aan de hanhart te zien moet @John er ook bij geweest zijn. Tof spelletje @Jurk

7 likes

Geen Sinn of Damasko dat is dan weer een beetje jammer. :astonished:

8 likes

Leuk om te lezen ivar! Gezellig dagje zo :muscle:t2::partying_face:

3 likes

Absoluut :blush:

Het was beregezellig. Voor herhaling vatbaar.
Ook ik moest helaas wat eerder weg want 1 van m’n real live vrienden had verzonnen een popquiz te organiseren die hij al een half jaar aan het voorbereiden was, precies op de dag van een HF GTG, beginnend om 19:00 uur!!!. Je verzint het niet.

6 likes

Maar wel een ander bekend horloge op tafel :thinking:

8 likes

Had wel gekund. Maar 1 verkocht en 1 bij de reparateur :smirk:

2 likes

Zoveel Corona kilo’s? Laatste keer dat ik hem zag moet een terrastafel wel passen hoor.

Vind ik altijd wel leuk om te zien of ik de HF leden herken nav de horloges. :sunglasses:

4 likes

Zo was jij er toch een beetje bij nog. :grin: En de volgende keer gewoon ook komen hoor.
Jouw hulp was ook wel handig geweest er waren een paar meiden die niet helemaal door hadden dat je de motor van je bootje in het water moet hangen om ergens te komen…

6 likes

Leuke SNK daar rechtsboven!

5 likes

Wanneer was dat? :zipper_mouth_face:

Nee valt wel mee ja, had gekund. Ik hoop echter dat de fotos daarvan niet hier gepost gaan worden, what happens at the gtg stays at the gtg…

3 likes

Gtg’s zijn altijd leuk.

Helaas heb ik er gisteren 1 gemist in die andere stad deel uitmakende van de randstad, Maar verwacht vandaag wel wat foto’s van die :sunglasses:

4 likes

Moet je Ramses eens vragen naar de belichting. Dan weet je meteen hoeveel foto’s er nog komen :sweat_smile:

5 likes