Zijn dat 36 of 40mm Alpine Eagles? Met die kekke kleurtjes.
Was een leuke GTG. Heel goed georganiseerd door Chopard . Leuke uitleg, en genoeg bubbels en erg lekkere hapjes.
41 mm
Komt dat L.U.C. uurwerk met microrotor ook in de dichte wijzerplaat varianten ? Of enkel in de skeleton wijzerplaat
?
Bijna al hun LUC uurwerken hebben dezer dagen die microrotor. Mooi spul!
Ja maar die zit normaliter, helaas, niet in de Chopard Alpine Eagle en hier zie ik er wel één in zitten. Echter vrees ik enkel in de skeleton wijzerplaat versie…
Wel in de 41mm versie denk ik.
Volgens mij de blauwe en grijze niet en in de zalmkleur wel. (Mede) daarom is die ook een stuk duurder.
Een paar plaatjes van de Speedmaster GTG
Mijn 321 en z’n overgrootvader (60 jaar ertussen)
HF celebrity Apollo 11 50th van @YY77
Opvallende mod, stalen speedie met de moonshine panda dial erin
Deze was goed aanwezig, en voor het eerst in het echt gezien: de 2024 FOIS.
1 van de knallers: 321 Platinum
Dan nog een fragment (ik schat een kwart) van de grootst aanwezige collectie Check die Apollo Soyuz 1975 (middelste rij 2e rechts)
Thnx @Watchstick_81 voor het organiseren! Ik vond het ontzettend leuk om erbij te zijn en een aantal mensen van HF te ontmoeten
was een GEWELDige bijeenkomst!
Ik was aanwezig met
Ik heb vele foto’s gemaakt met m’n bejaarde phone maar het resultaat daarvan doet geen recht aan de prachtige aanwezige horloges. Ik laat het plaatsen van meer professionele foto’s graag over aan diegenen met betere camera’s.
Jordy @Watchstick_81 bedankt voor de uitstekende organisatie en verzorging!
Cool! Ik hou er van! Sowieso prachtige stukken natuurlijk.
Weinig foto’s gemaakt tijdens de Speedmaster GTG maar te bijzonder om niet te delen:
@Watchstick_81 bedankt voor een top event
Ik heb tijdens een GTG nooit zo weinig foto’s gemaakt (meer geouwehoerd). Dit waren de enige Speedy’s waar ik foto’s van heb:
De laatste is een originele Ed White in een conditie die niet te geloven is!
Thanks @Watchstick_81 voor een geweldig event!
Dit oogt helemaal niet verkeerd zeg
Tof event!!
Wat een geweldige Speedy GTG georganiseerd door @Watchstick_81 Super bedankt voor het organiseren! Hier een paar foto’s van de horloges die ik om de pols heb gehad.
En als kers op de taart een die hard calibre 321 tatoeage

Mooie foto reportage
Jij had zelf ook leuke spulletjes mee trouwens!
@Watchstick_81 bedankt voor dit onvergetelijke Speedmaster event.
Zoveel Speedmasters en liefhebbers, geweldig
@JuKo 's foto booth