Thx!
Zekers!
Ben ook heel benieuwd naar de 3D flat lay foto’s van @JuKo
Meervoud al wat mij betreft! Dat bedoelde ik met
Absoluut! Wat een locatie! En alles was echt tot in de puntjes geregeld! Petje af hoor. Echt fantastisch gedaan.
Ze zijn er aardig uit gekomen, waarvan er eentje heel gaaf gaat worden. Ik ga zo even kijken of ik ze al kan bewerken aangezien vriendinlief de TV in beslag heeft genomen en naar Heel Holland Bakt aan het kijken is
Leuk om nog meer mensen van HF in het echt te hebben gezien, maar ik heb ook heel leuk gekletst met onze buitenlandse gasten. Het was me een mooi internationaal gezelschap!
Heb je ook die gelei taart zien inzakken?
Euh nee hahaha. Ik ben gevlucht naar de computer
De mijne hoop ik….
Top dat je er was en al die ongetwijfeld fantastische foto’s wilde maken…
Prachtige foto’s.
Altijd heel leuk een gtg en zeker als het een thema is!
Is dat die ST1 limited?
Het was een super leuke GTG vanmiddag! Veel HF’ers gesproken en mooie horloges gezien. Wederom top georganiseerd door @Watchstick_81 .
En tof dat het al zo internationaal is geworden. Echt knap georganiseerd.
De “Dark side of the moon” Apollo 8 sprong er voor mij uit. 44mm, maar in het echt voelt het kleiner. En het keramische materiaal van de kast voelt zo goed aan.
Ook die schitterende Chopard Eagle van @emveezet was een enorme verrassing. Echt mooi!
De witte Speedy Tyko Olympics 2020 vond ik heel tof om in het echt gezien te hebben. Ik dacht dat hij veel meer wit zou zijn, maar het is meer crème. Dat zie je goed naast de hard-witte Speedy. Zoveel mooier dan verwacht!
Het was een geweldig event, dank @Watchstick_81 voor de organisatie!
Wat een super macro lens. De foto’s komen er echt heel mooi uit.
Ziet eruit als een mooi dagje mannen.
Geen speedmaster fan, wel cool om te zien
Ben ik de enige die altijd ontzettende de kriebels krijgt bij het zien van dit soort horloge groepsfoto’s?
Dank voor de vriendelijke woorden! Het was weer een waar genoeg om dit te organiseren, wat toch zeker al in januari dit jaar is gestart. Agenda’s lopen snel vol en je wilt toch een leuk gezelschap. Leuk om weer wat nieuwe HF’ers te hebben ontmoet, altijd enthousiast en vriendelijk. @emveezet had zijn mooie kleurrijke reduced’s mee, met de originele “doos” erbij.
Dat er zoveel geweld op de tafels kwam te liggen had ik niet verwacht! De originele Soyuz, twee authentieke Ultraman (de vintage), twee witgouden Speedmasters waarvan er maar 20 zijn gemaakt (zo’n 100.000 per stuk…) en ga zo maar door.
Een impressie:
De kleurrijke collectie van @emveezet
De nieuwe First Omega in Space
Witgouden ultra zeldzame Speedmaster
Mijn grail: de 321 platina
Deel 2:
13 Speedy Tuesday 1’s op een GTG, nieuw record. Een paar uit o.a. de UK, Polen, Duitsland, Denemarken en België. En veel uit Nederland
Originele vintage 300! Prachtige staat.
Mijn bijdrage
Twee authentieke vintage Ultraman’s. Bizar om er twee te hebben op een GTG. Ik heb ze tijdens alle Speedy Tuesday events nog niet gezien.
ST2 en de vintage Ultraman
Er waren ook andere verzamelingen (als er maar een Speedy in zat hé). Dit was ook heel indrukwekkend en leuk om te zien wat er in de jaren '60 nog meer te koop was
Een bedankje voor de gasten! Zonder organisatie geen GTG, maar zonder gasten ook geen event natuurlijk. Vooral als ze vanuit 9 landen zijn afgereist.
Heel speciale uitvoering in rosegoud met emaille wijzerplaat en F.Piguet uurwerk. Er waren er twee…
Overtreffende trap…gouden 25th Soyuz uit ongeveer het jaar 2000. Deze zie je bijna nooit.
Deel 3:
Vier witgouden Speedmasters, marktwaarde richting de 300K…
De zeer waardevolle Soyuz Speedmaster. Als je deze niet kent, moet je het fragment van de British Antique Roadshow maar eens bekijken: Redirecting...
CK2998
Nog een grail: de Speedymoon uit de jaren '80. Deze heeft het lachende maantje, dat is extra zeldzaam.
321 canopus gold. Kost in Nederland 101.200 euro…Nog niet in 101.200 jaar!
145.012
Links de 105.012 en rechts de 145.012. Mooie uitleg gekregen over de verschillen (pushers).
Prachtige 105.003 “Ed White”
De originele CK2998 en de First Omega in Space. Zoek de verschillen
2x 321 platina
Helemaal gestoord maar wel gaaf!!
Kan geen likes meer uitdelen dus dan maar
Zie op de foto’s dat er zoveel mooie collecties aanwezig waren. Echt fantastisch om te zien.
@Watchstick_81 respect dat je dit georganiseerd hebt!