Het grote GTG-only-topic I

Het kwijl hangt hier in dikke lagen op mijn scherm. Heerlijke foto impressie :ok_hand:

4 likes

Wat een eer om mijn horloges zo mooi gefotografeerd hier te zien!! Dankjewel!

Naast de goede organisatie was de sfeer en omgang ook erg fijn. Geen dikdoenerij maar oprechte interesse in elkaar’s verhalen en de horloges :+1: :+1:

8 likes

Heel, heel erg tof!

3 likes

Wauw! Ziet er uit als een top dag en perfect georganiseerd :ok_hand:. Wat blijven die Speedmasters toch mooi, en hier zitten toch wel heel speciale bij :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hier zijn dan de eerste signature @JuKo 3D flat-lays die tijdens de GTG zijn gemaakt.
Zo gaaf!

50 likes

Top foto’s @JuKo!

Had je zelf die F1 prop meegenomen KC?

2 likes

Nee.
Ziet er soort van akelig uit. Weet niet.
Maar wie weet is het op moment van fotograferen een groot warm bad.

1 like

Jeetje wat een Speedy geweld zeg! Zag er super uit! Leuk om zo mee te mogen kijken. :blush:

Ja die had ik mee als prop voor de Monaco. Ik volg F1 samen met m’n zoontje.

3 likes

Ik kan er nog steeds niet bij hoe je die mentale klik gemaakt hebt. Van spannende vormen en kleurrijk naar …

2 likes

Moeilijk te verklaren he? De speedy lonkt gewoon erg. Ah, ik heb nog tijd om mijn strategie te bepalen. Er zijn modellen in de doos die ik zo weer koop, en andere modellen die niet eens zo spannend zijn. Denk dat het ook gewoon het feit is dat ik niet meer wil verzamelen. De pennen die ik verzamel vragen ook research en budget. Je kan niet alles willen…

3 likes

Ik zou toch je experiment wat uitbreiden:

• eens 2 weken een handwinder dragen
  • eens 2 weken zonder datum

Dat zijn de 2 redenen waarom m’n speedy nooit een daily zal worden.

1 like

Zeker al gedaan met de tangente en de anordain. Geen probleem mee.

Zeker al gedaan met de anordain en de bb36, en de sinn556. Heb ik het al wat moeilijker mee eerlijk gezegd. Maar er zit een datum op de doxa sub.

1 like

Die speedymoon wou ik ook wel eens in mijn handen hebben!

1 like

Beter van niet! Dan ben je meteen verkocht :slight_smile:

1 like

Grappig. Beide argumenten zijn voor mij ook totaal niet belangrijk.

3 likes

Dat was ik al :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: prijzen op chrono horen er ook bij…

3 likes

Prach en praal, geweldige GTG! Had er een Speedy voor gekocht als ik dan welkom was geweest!

2 likes

wow, breathtaking!

1 like

Geweldig! Machtig mooi om zo al die speedmaster bij elkaar te zien.

2 likes