Collage! Met ook wat foto’s @myfriendscallmeKC en @drh
Horlogep0rn. Bam, lekker hoor!
Geweldige verzameling Speedmasters en toffe GTG! Dank voor het delen. Mis wel het lelijke eendje onder de Speedies, de From the Moon to Mars .
Wat een prachtig mooi fotoverslag van die GTG! Dank voor het plaatsen.
[quote=“Cricket33, post:2282, topic:346146”]
Mis wel het lelijke eendje onder de Speedies[/quote]
Ik dacht dat de Apollo 17 was
Niet mijn foto:
Deze ontbreekt wel vaker op de GTG’s helaas…
Vorige keer was de Moon to Mars Speedy er wel, maar de eigenaar moest helaas dit keer afzeggen.
Evengoed geweldig wat je allemaal bij elkaar hebt gekregen. Chapeau!
Wat er niet bij, maar complimenten voor het event en waarschijnlijk veel regelwerk! Ziet er geweldig uit.
Is wel de meest indrukwekkende Speedy die ik ooit vast heb gehad. De onyx wijzerplaat is zwarter dan zwart, al het licht verdwijnt erin. Zó gaaf om in het echt te zien, is niet op foto vast te leggen.
Zou ik er ruim een ton voor neerleggen? Vermoedelijk niet
Ik was vooral ontdaan door de ontzettend lelijke milky ring die dit 321 model wel heeft (dat zie je ook duidelijk op de foto). De platina heeft dit minder en de stalen 321 helemaal niet. Bij de platina is dat dan wel opvallend, want deze heeft dezelfde Onyx wijzerplaat. De eigenaresse baalde er ook van en wilde onderzoeken of het gebolde saffier van de nieuwe FOIS erin gezet kan worden.
Anyway, doe mij de 321 platina maar!
Yes please
Had nog 7 minuten moeten wachten voor het perfecte plaatje.
Klopt. Het was zowat niet te fotograferen. Het was net een black hole dat al het licht opslurpt. Qua gewicht kwam het ook wel overeen met een black hole. Wat een massa het dit horloge!
Echte onyx?
Wat ze in de juwelierswereld Onyx noemen, dus chemisch zwart gemaakt Agaat. Zuiver zwart Onyx bestaat immers niet. Agaat ligt wel dicht bij de echte Onyxsteen (kwarts).
Hup hup, nu naar Speedmaster Only met dit gekeuvel