Haha, ik kom er net achter dat ik géén foto heb.
Meer dan prima… Wederom genoten heren, waarvoor dank bier, goed gezelschap en schitterende horloges
Ach, die hebben wij toch?
Gelukkig maar.
Mooie horloges!
Hoe is die Nivada in levende lijve?
Ja heel tof. Die wijzerplaat is schitterend
Ziet eruit als een mooie en gezellige avond mannen!
Van de Arcange sector dial zijn weinig fotos te vinden. Mooi.
Die paarse dial op de op is echt fantastisch.
Is de bulova in de foto nu even groot of kleiner als de re-issue?
Vind hem op foto’s erg fraai en heb meerdere malen op het punt gestaan hem toe te voegen aan de collectie. Het zou echter binnen mijn collectie een horloge van een andere (prijs)categorie zijn waardoor ik een beetje huiverig ben of hij zich wel staande houdt en daardoor onverhoopt vaak in de doos blijft liggen.
Hoe is je indruk qua kwaliteit vergeleken met je andere horloges? (je hebt ook Rolex/Tudor/Omega dacht ik?)
Qua afwerking van de kast heb ik weinig aan te merken. De plaat en indices etc zien er ook keurig uit.
De band en sluiting zijn wel merkbaar minder degelijk. Niet slecht, maar qua afwerking en robuustheid zijn de grotere merken toch duidelijk beter.
Qua afwerking van de kast heb ik weinig aan te merken. De plaat en indices etc zien er ook keurig uit.
De band en sluiting zijn wel merkbaar minder degelijk. Niet slecht, maar qua afwerking en robuustheid zijn de grotere merken duidelijk beter.
De reden dat ik voor de Lapis gegaan ben, is puur omwille van het feit dat ik de kleur mooi vind en dat het een echte stone dial is. Aventurine bijvoorbeeld is synthetisch, dus geen echte steen.
De standaard F77 (met dat fake carbon patroon) zou ik qua plaat al beu zijn denk ik.
De band had ik ook wel verwacht dat ie misschien iets minder zou zijn, dat is toch al gauw bij horloges uit dit prijs segment. Vind het wel een enorm tof model, dus de vinger hangt regelmatig over de knop.
Is dat trouwens de stalen of titanium versie?
Dit is de stalen versie.
Idd! En die boutjes in de bezel op een stalen horloge met geïntegreerde band is ook een designklapper! Goed gevonden!!