Het grote GTG-only-topic I

Onbegrijpelijk :woozy_face:

1 like

Ik had 'm wel op de gevoelige plaat gezet hoor! Wel lekkere strap trouwens.

10 likes

Ah je doelt op het merk dat dit onlangs uitgebraakt heeft?

:point_up_2:t3:

2 likes

Je kan ervan vinden wat je wil, het is niet gekopieerd. Gewoon zelf bedacht. Dat is mijn punt.

Ja en dat mag ook. Het ging mij vooral om de plaat en de afwerking an sich, want daar ging de vraag over.
Maar je hebt gelijk, de F77 is gebaseerd op hun originele ontwerp uit de jaren 70, dat op zijn beurt weer is afgekenen van meneer Genta.

Los daarvan gewoon mooi ding wel. Denk nog mooier met normaal saffier erin.

1 like

Beste kuiten! Lijkt wel een bovenbeen!:rofl:

2 likes

En dan hoogstwaarschijnlijk er nog niet eens voor trainen :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

De mooiste horloges op tafel en dan begint de één over armen en de ander over kuiten. Ieder z’n ding natuurlijk.

3 likes

:joy::joy:

1 like

Gisteravond een klein eventje Cars and Watches :innocent:

12 likes

31 likes

Gaaf zeg!

1 like

Gisteren hebben we een mooie GTG gehad. Wat mij betreft was het een geslaagde middag! Er waren veel horloges, hierbij een sfeer impressie:

27 likes

Chiropractors gaan hier geld aan verdienen.

12 likes

Leuk! Mooie horloges en ik zie dat Sander ook wat van zijn Speedmaster collectie heeft meegenomen.

:rofl: Ik voel 'm ook idd bij de eerste paar foto’s. Pffff

3 likes

Enorm tof om de verhalen achter de collectie te horen :ok_hand:

11 likes

Woahhhh :heart_eyes:

Zeker! Hij was ook aanwezig bij de twee Speedmaster GTG’s en ik denk dat hij wel de meeste indrukwekkende vintage Speedmaster collectie heeft. Niet in aantallen of de meeste bijzondere, maar wel de iconen in de beste conditie die ik tot nu toe heb gezien. Doet hij goed! En hij is altijd bereid om je te helpen met het vinden van een mooi exemplaar.

5 likes

Was inderdaad een gezellig treffen.
Heb weer mooie horlogecollecties gezien en interessante horlogefeiten vernomen.

Daniel, nogmaals bedankt en wellicht tot een volgend treffen.

met vriendelijke groet,

Aad

3 likes