Het grote GTG-only-topic I

Het was gezellig heren!
Dank aan @Brick en @HanDavinci voor de organisatie.
Top locatie en verzorging! :ok_hand:t2:

34 likes

De doxa grafic is nog even in mijn bezit geweest.

2 likes

:star_struck:

1 like

Het was een topdag. Dank voor jullie complimenten :raised_hands:

.
.
.
.

32 likes

En wat was er een hoop lekkers :sweat_smile:

.
.
.
.

32 likes

Weer heel veel moois gezien!
Goed georganiseerd. Lekker eten ook!

33 likes

Je kan er geen genoeg van krijgen :sweat_smile:

Prachtige horloges gezien die mij echt verrast hebben, waaronder de VC van @ElChueco en dan met name die dial :ok_hand:

.
.
.
.
.

.
.
.

.
.

And last but not least deze prachtige Patek Calatrava 2450 rosé on rosé. Niet vast te leggen zo mooi die irl live is.

.

37 likes

Helaas maar even kunnen komen en niet iedereen gezien, maar top geregeld @Brick & @HanDavinci

38 likes

Geweldig. Chapeau allen! Mooi opgezet en prachtige stukken bij elkaar gekregen. :clap:t2:

Prachtige plaatjes, ziet er uit als een top locatie en verzorging :clap:

Zo te zien was dit een gtg georganiseerd door langdurig HF leden. Dus dan kan het zomaar zijn dat dit een invite only was. Kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik er zelf niet bij was natuurlijk.

RedBar is een groep die regelmatig gtg’s en evenementen bij merken of juweliers organiseert in en rondom Amsterdam. Waar je binnen moet komen middels iemand die je al in dat gezelschap kent. En die voor jou kan in staan dat je betrouwbaar bent. Zoveel horloges bij elkaar op 1 plek wil je natuurlijk wel graag dat het mensen zijn die niet verkeerde intenties hebben, stukje veiligheid.

Maar het zijn zeker leuke activiteiten :ok_hand:t2:
Om ooit voor zo’n niveau gtg uitgenodigd te worden is wel goals

8 likes

Wat een prachtige horloges waren er. :ok_hand:

Leuk om alle verhalen achter de horloges te horen en de verhalen achter je eigen collectie te delen. Op de een of andere manier wordt er in deze setting toch aandachtiger naar geluisterd dan als je het met je familie of ‘normale’ vrienden deelt. :joy:

Ik heb al veel mooie horloges in het topic voorbij zien komen, maar onderstaande horloges maakten ook grote indruk op mij.

30 likes

En het absolute hoogtepunt was voor mij de NA van @Brick

De schoonheid is niet in een foto vast te leggen, maar desondanks is hij op de foto’s ook prachtig. Moet je nagaan hoe deze Calatrava in real life is. :star_struck:

19 likes

Ah, de aderlating is gebeurd ten huize @Brick .

Deze pleb is jaloers dat hij er niet bij was.

8 likes

:point_up_2:sluit ik mij hartgrondig bij aan

1 like

Ziet er inderdaad weer gelikt uit! Volgende keer sluit ik weer aan, kreeg het nu niet rond gebreid.

4 likes

Man o man, wat een horloge geweld. Gaaf om te zien!

1 like

Is ook die RedBar alleen succesvol als je een reference kunt opgeven? Want ik ken gewoon niemand die into horloges is behalve 1 vriendin, maar die gaat niet naar dit soort events en zit niet op forums.

Ik ga me vandaag gewoon inschrijven volgens dat formulier met de beste informatie die ik kan aanleveren en dan hoop ik dat ik er een keer bij mag zijn.

Ik snap natuurlijk wel waarom niet Jan en alleman vrijelijk word uitgenodigd voor dit soort gtg evenementen door de waarde van de horloges die op tafel liggen. Zou zelf ook wel willen dat er een beetje word gekeken wie daar allemaal loopt ipv een vrije inloop.

Maarja als alles op basis van referenties is dan word het een lastig verhaal vrees ik. :sweat_smile:

Bij mijn weten kom je inderdaad alleen op die manier binnen bij redbar. Maar Jah je moet ergens beginnen en ergens moet een lijn getrokken worden. Ik begon maart vorig jaar met een gtg die op open uitnodiging was. Op die manier mensen leren kennen die al bij redbar zaten en zo ben ik er bij gekomen. Terwijl ik me inmiddels zo’n 6 jaar met horloges bezig hou nu. Het is een beetje geluk hebben en een beetje de wil hebben om er in te stappen. Het forum kan voor jou misschien een mooi middel zijn om contact op te doen. Door bijv aankopen die je doet vanuit het blauw. En geef het een beetje tijd. Er is niet iedere dinsdag avond een gtg haha

6 likes

Idem voor mij, maar gelukkig hebben we de foto’s nog! Ziet er prachtig en smakelijk uit :ok_hand: :clap:

3 likes