Daar zitten geweldige stukken tussen, prachtig! Voel je bevoorrecht met al dit moois
Me as well…
Ik geloof dat het niet goed was geweest voor het ego van mijn horloges en mijzelf om dit voor het echie te zien.
Snap ik, sluit ik mij ook bij aan

Ik geloof dat het niet goed was geweest voor het ego van mijn horloges en mijzelf om dit voor het echie te zien.
Aspirational noemen we dat.
Waanzinnige 6204!!! Prachtig origineel en ongepolijst, het meest bijzondere horloge dat er was IMHO.
Vandaag een beetje brak van de vele biertjes tijdens de heerlijke GTG met lekker veel liefhebbers bij elkaar. Super bedankt voor het organiseren van deze super vette GTG @HanDavinci en @Brick
Prachtige foto’s
Tof hoe je de juiste details vastlegt
Prachtige foto’s weer, man.
Leuk om mijn horloge eens van écht dichtbij te kunnen zien.
zo indrukwekkend!!! je verdient een Gouden Camera in de categorie Horloges
Was een hele mooie en vooral gezellige avond. Dank @Brick en @HanDavinci
De twee pilots naast elkaar
De twee re issues van Breitling
En lekker smullen maar
Bende van ellende
En ben met de gedachte naar huis gegaan om rechts in te ruilen voor links. Goede avond dus.
Prachtige macro shots. Welke camera en lens combinatie gebruik je hiervoor?
Prachtig die macro’s👌🏻

Prachtige foto’s
Thx!

Tof hoe je de juiste details vastlegt
Merci!

zo indrukwekkend!!! je verdient een Gouden Camera in de categorie Horloges
Hahaha! Helemaal mee eens

Prachtige foto’s weer, man.
Leuk om mijn horloge eens van écht dichtbij te kunnen zien.
Ja, het effect is echt mindblowing. Dankzij de macro lens hou ik nog meer van mijn collectie.

Prachtige macro shots. Welke camera en lens combinatie gebruik je hiervoor?
Mijn iPhone Pro met de beste macro lens die je erop kan klemmen van ‘the loupe system’

Prachtig die macro’s👌🏻
Dank je!

Mijn iPhone Pro met de beste macro lens die je erop kan klemmen van ‘the loupe system’
Oh serieus een iphone met een add on. Had ik niet verwacht maar dat werkt dan inderdaad echt waanzinnig goed.
Potverdorie!! Knappe foto’s weer zeg
Wel beetje laag AP gehalte op die gtg
Waanzinnige foto’s!