Het grote GTG-only-topic I

Waarde van de collectie maakt niet uit hoor. Gaat vooral om de mensen, gezelligheid en drank :wink:

3 likes

Was leuk! Lang niet zoveel foto’s gemaakt als ik wilde door alle gezelligheid!

Dat goud vond ik verrassend mooi staan in het echt, daar gaan we meer mee doen. De navitimer van @Rolopalooza was ook echt vet in t echt, die wil ik nog wel eens beter bekijken. En de Vacheron was ook echt :ok_hand:

24 likes

In dat geval: yes please! :grinning_face_with_smiling_eyes::beers:

2 likes

Wat een mooie tafel vol zeg, die Chopard en de Zeniths springen er voor mij echt tussen uit!

1 like

Prachtige horloges hoor :ok_hand:
Ik dacht wel aardig op de hoogte te zijn maar ik zie op de foto’s toch veel (top)horloges die ik nog niet eerder gepost heb zien worden op HF

Er zijn meer onder de radar collecties dan je denkt idd. :grin::+1:

1 like

Qua diameter én lug2 lug zijn ze exact gelijk.

De nieuwe is dunner.

.

4 likes

Goede fotos zeg!

3 likes

Er waren natuurlijk ook mensen aanwezig die hier geen lid zijn. :grin:

Thanks, vooral heel blij met hoe die van de AP om @Myspeedyworld z’n pols is gelukt :grin:

1 like

Het was ook geen HF-meeting.
De horlogewereld is groter dan dit forum alleen. :sunglasses:

3 likes

Prachtige dag gisteren, top geregeld :+1:

Jammer dat er zo weinig Grand Seiko’s waren. Had de loupe wel thuis kunnen laten

7 likes

:joy_cat:

1 like

Hebben die mensen dan geen interesse om lid te worden van HF?

Mooie foto’s ook. En die AP staat me echt goed :joy::joy:

2 likes

Ik ken ook iemand met een vintage collectie waar de meeste hier straal van achterover zouden vallen, echte topstukken van Rolex en Breitling en Omega. Maar die is hier niet actief, blijkbaar geen enkele interesse in.

1 like

Dit

1 like

Dit was ook niet verkeerd

9 likes

Zonde hoor, ik kan daar erg van genieten ook al zijn het niet mijn eigen horloges

WOW! Serieuze aantallen en prachtige horloges daar op de tafel :heart_eyes: . Snap dat jullie erg genoten hebben :blush: