Het grote GTG-only-topic I

Double wristed. Dat was leuk ja

1 like

Wat een heerlijk dag gisteren zeg, genoten, zit nog volop na te genieten mede dankzij wat er hier en op Instagram allemaal nog voorbij komt!

En @Neyra het gaat zeker niet om de grootte van de collectie, en trouwens, die explorer en vintage cal321 van je zullen sowieso veel bekijks hebben!

3 likes

Ik heb lang niet overal foto’s van gemaakt, maar een kleine selectie:

24 likes

Erg aardig van je. Zou het superleuk vinden eens aan te sluiten.

Mooie collecties :ok_hand:t2: lekker stereotype ook :smirk: … alles op tafel, geen geheimen … dus hier de vraag die bij dit soort weelderige collecties heurrrt … wie had nu de grootste? :eggplant: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar toch wel een beetje om het soort horloges wat je bezit, ik zie op de foto’s geen Citizen of Hamilton voorbij komen. Niet raar hoor overigens en ik kan erg genieten van al het moois dat ik voorbij zie komen.

2 likes

Er lag een Proplof op tafel, die trouwens verrassend draagbaar is!

Om antwoord te geven op de twee gelijke vragen hierboven: daar gaat het dus niet om, gewoon gezamenlijk een hobby beleven onder het genot van een Limburgs tapbiertje.

7 likes

:joy: :+1:t2:

1 like

Beter zoeken:

Gevalletje de uitzondering bevestigt de regel. Ik denk net hetzelfde bij het bekijken van alle foto’s

4 likes

Knaller!

3 likes

Nee joh. Kijk mijn collectie en wat daar op tafel ligt.
Al heb je alleen maar Seiko turtles, boeiee

Gaat er om wie je een beetje kent en of je van drank houdt.

Vooral dat laatste is erg belangrijk

5 likes

Daar ga ik al. :wave:

Als je goed zoekt spot je mijn Seiko ook nog ergens :grin:

2 likes

De mijne lag er ook. :+1:

2 likes

Klopt, die was geweldig. Voor mijn bescheiden pols dan weer een beetje té geweldig, maar wel echt mooi om te zien. Ikzelf was zeer gecharmeerd van die gewone Royal Oak in 37mm. Dat stond heel chic.

1 like

Sla017? Nu ook niet een instappertje he :sweat_smile:

1 like

Ik heb ook nog een Turtle hè?

2 likes

Vergeet die breil niet

2 likes

Deze vibe krijg ik ook sterk bij bovenstaande. Het is een beetje een “Omg Rolex”-verhaal. Niet mijn ding, maar ach ik was ook niet uitgenodigd :yum:

2 likes

Ach ze hebben een leuke dag gehad zo ver als ik begrijp en de foto’s zijn lekker om te bekijken.
Mooi toch.

4 likes