Het grote GTG-only-topic I

Denk dat het grote verschil hem zit in de reden dat je als vertegenwoordiger voor zo’n merk werkt. Heeft het echt je interesse en heb je passie voor horloges en het merk of zit je er puur om een goeie baan te hebben en geld binnen te harken en kan de rest je geen reet schelen.

Maar natuurlijk hartstikke zonde als je zulke mensen treft en je daar mee niet op het level zit wat je als horloge liefhebber zou hopen/verwachten van zo iemand.

1 like

Prachtig, prachtig, prachtig! Baalde als een stekker dat ik er niet bij kon zijn. Volgende keer beter….

Heerlijk om met al deze foto’s toch een beetje sfeer mee te krijgen. Een enorme veelheid aan bijzondere stukken, zeg!

Genieten! Dank voor het delen :ok_hand:

2 likes

Ja, da’s echt zonde. Vooral omdat zo’n moment er juist is en (dus) bij uitstek geschikt is om nieuwe potentiële klanten te interesseren en binden. Jammer dat sommige mensen de plank dan zo mis kunnen slaan.

1 like

t Een sluit t ander niet uit…

IMG_4822

2 likes

Wat een stunner! Ik moet toch wel eens beginnen uitkijken naar een stalen band die periodecorrect is voor de mijne!

Thanks! Als je nog 2500 tot 3500 euro hebt liggen, kan je een bijpassende 1506 band in redelijke tot goede staat kopen :wink:

De 1175 was wel de serviceband in de 70s, dus dat klopt wel aardig.

Heb je leads waar je relatief makkelijk aan zo n band geraakt?

Bij de vorige eigenaar van je horloge :wink:

En anders eBay of Omega Forums. Chrono24 zou ik nooit aanraden want daar staat het vaak voor de hoofdprijs op.

1 like

Daar had @myfriendscallmeKC een reden voor🥲

1 like