Het grote GTG-only-topic I

Welke dag was jij daar? Ik was er die vrijdagmiddag. Hele, hele toffe gasten!

Die van €66K was de Ornament Nouveau. Maar je hebt ook die andere versies en die beginnen “al” bij €3,5K (ex. BTW). Wat ik echt een geweldig mooie klok vond is de Ornament Lab (€5,2K ex BTW). :heart_eyes:

1 like

Ik was er meteen vanaf 10:00u, omdat we rond 13:30u weer weg moesten om ieder onze schoolgaande kids op te vangen :smiley:

De Signature Lab vind ik erg mooie wijzerplaten hebben. Bedoel je die?

Van hun website:

10 likes

Check! Ik kwam om 13.00 uur aan en ging rond 16.00 uur er weer vandoor. Heel mooi neergezet evenement van Reijersen!

Klopt, dat model bedoel ik inderdaad. Echt bijzonder mooi. Die super slanke en strakke lugs zijn zo gaaf!

Had je ook al gezien dat ze gaan verhuizen (Holthinrichs, niet Reijersen)??

Dit is zo’n legendarisch mooi pand en zo’n toffe locatie in de stad!!

4 likes

Prachtig horloge… maar toch, die prijs…
Zou het graag eens live willen zien. Wellicht dat de prijs dan voor zich spreekt.

2 likes

Ja heel mooi en zeker proberen, want het blijft een 3D geprinte kast (wel echt heel knap gedaan) en dat moet je echt liggen. Door de platte kast ligt het wel mooi op de pols. Deze heeft dan het prijskaartje van 5200 euro ex BTW gok ik.

1 like

Ik snap je wel, maar ik zou zeker een bezoek plannen (na de verhuizing)!
Ze leggen je uit hoe en waar alles gemaakt wordt en wat zij lokaal nog allemaal doen. Er zitten echt heel veel uren in van de mensen in Delft. Alleen al het afwerken van de kast ondergaat meerdere processen. Echt indrukwekkend vakmanschap wat je daar ziet.

3 likes

Ik had ook wat plaatjes geschoten bij het event… ook wat van delen hier.

18 likes

Gewoon heel mooie foto’s bedoel je :smile:

2 likes

Thanks. Horloges en luxe omgevingen zijn natuurlijk sneller mooi om te zien dan een gemiddelde Kruidvat met wasmiddel. :smiling_face:

Kleine zondags GTG met de horlogevrienden @Tmbrszs en @Sebastiaan :raised_hands:

21 likes

Inderdaad weer gezellig. Leuk om elkaars nieuwe horloges weer te zien.

Deze Squale was ik erg over verrast. Erg jammer dat het model voor mij te groot draagt. Anders had ik het wel geweten.:smile:

Ook erg leuk om de Tissot PRX met brushed dial te zien. Hiervoor had ik alleen de sunburst dial nog gepast.

Een HFLE! Voor mij iets te groot, maar erg mooi met de rode plaat.

Blijft ook erg mooi!
Leuk om elkaar weer eens gezien te hebben.

22 likes

Haha kan aan de horloges alleen al zo drie mensen herkennen die op de GTG waren…

2 likes