Thanks!
Gezellige GTG van de microbrandliefhebbers
Halve wereldreis gemaakt maar was het waard!
Tot de volgende😄
Het was een geslaagde GTG!
Dat was het zeker, veel gezellige mensen ontmoet en mooi spul gezien!
Inderdaad. Die valt op! Is dit vintage?
Klopt.
Ik heb zelf stom genoeg geen foto gemaakt, maar heb nog nooit op een dag zoveel horloges door mijn vingers laten glijden. Een voorrecht en enorm leuk om hier en daar verrast en her en der eerdere keuzes bevestigd te zien en vooral een eerste indruk van heel veel meer merken te hebben gehad. Waaronder verrassend veel waar ik nog niet eens eerder over had gehoord! Passend voor een micro-georiënteerde bijeenkomst. Dank voor jullie komst!
Daar staat leuk spul op de foto’s
Vandaag echt een super gezellige GtG gedaan over Microbrands. Gewoon 10 mannen die met veel liefde over hun klokjes komen praten, en vooral laten zien! Het is leuk om de mensen achter de schermnaam eens te ontmoeten.
Leuk en ook een beetje eigenaardig om bekende toetsenbordridders vlees te zien worden! Ben blij dat ik het mogelijk kon maken en dat er zoveel animo voor was.
Het was zeker een gezellige middag, leuke mensen ontmoet en veel horloges gezien.
Dank Benjamin voor deze leuke GTG en Baerttom en Phodebimos voor de mooie foto’s.
Zo zie je maar hoeveel leuke/mooie microbrands er zijn :+1 . En zeker voor herhaling vatbaar, zelfs een Squale mocht bepoteld worden . Dank iedereen en tot een volgende GTG
. Heb begrepen van iemand dat ik nog een bbq tegoed heb
Was zwaar ok . Lekker gemoedelijk in de beste zin
Het was echt super gezellig!
Ja, ja, er moet nog eens een bbq komen. Ik kan max 25-30 man kwijt in de tuin. En dan heb ik alleen binnen ruimte om horloges te bekijken, buiten staat dan echt te vol met bbq’s en voedsel haha.
Zal nu wel snel te fris worden, of we moeten een herfst- of winter-bbq doen natuurlijk.
Haha, ik trek wel een winterjas aan want ja rij met Ed mee in zijn cabrio. En die rijdt zomer en winter zonder dak🤣
Als er maar eten is he…
En bier?
En allemaal niet vergeten he om in het topic themaweken te kijken, doe het niet voor Jan met de korte achternaam
Is er daar een topic bbq met berenvel?!