Het grote GTG-only-topic I

:rofl::rofl:

Hey gtg gangers ! Hebben jullie zin in een gtg ?
Sluit je dan aan via de link !

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116?u=tijdspraak

In November, omgeving amsterdam (buiten de ring) van 19 tot 23 uur, vergeet niet de datum planner in te vullen zodat we zo veel datum wensen kunnen vervullen.

Gr Stef

4 likes

Het ging vlot,voor de squale, doxa en hgp meeting zijn we al halverwege met de kaartjes. Maar niet getreurd er zijn er nog een aantal.

Wil jij daar ook bij zijn ? klik dan op de link hieronder en we zien je graag op 19 nov !

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak

2 likes

Net terug van de Hagenezen Only-GTG.
Superleuk, ca. veertig man en vrouw, niet alleen Den Haag overigens.

Perfect georganiseerd door HF-duo @fredpanarai1 en @Assie62!
Goeie locatie, uitstekend verzorgd.

Leuk diverse bekende en onbekende HF-gezichten (weer) gezien te hebben.

Veel horloges, veel collecties, zeer divers. @Tuinkabouter met een kist vol bijzondere manieren van tijdsaanduiding, @Cricket33 met hele consistente verzamelingen, ikzelf met allerlei gevarieerd, nou ja, doosje Seiko en doosje vintage mix.
Leuk te zien hoe iedereen op zijn eigen manier met onze hobby omgaat!

Een prachtige DJ gepast, weet niet meer van wie, excuus.
Het moet gezegd: Ik ben om! Uiteindelijk wil je toch een Rolex! :wink:

Grapje hoor. Prachtexemplaar, dat wel maar niet voor mij.:smiling_face:

De Kermit, de Echte, niet die van Rolex, ook super. Weet ook de naam van zn eigenaar niet.
Hij heeft een winkel in Brabant meen ik en doet veel met Squale. (Excuses :blush:)
Iedere 31e komt ie te voorschijn… :frog:, Kermit bedoel ik hè.

Pascal Bruinenberg van Brunmontagne was er ook en hield een mooi betoog over het ontstaan zijn horlogemerk en de laatste ontwikkelingen ervan.
Hij is alweer zeven jaar bezig en heeft een mooie progressie. Geweldig om te zien!
Het afzeiken van een aantal misgunnende zeurende zuigers uit zijn beginperiode is verstomd inmiddels, en terecht.

Zeer geslaagde GTG, voor herhaling vatbaar. :100:

40 likes

Helemaal eens, was heel gezellig en interessant vanmiddag met m’n horlogevrinden. En @fredpanarai1 en @Assie62 dank voor het regelen :+1:t2::grin:

Volgende keer in Delft begreep ik :wink:

23 likes

Da’s mooi want in Delft is alles voor de helft hoor ik steeds! :wink:

10 likes

Wat een leuke GTG, fijn om gezichten bij namen te leren kennen.

Dank aan fredpanerai en assie62 voor de organisatie en vooral de gezelligheid.

Heel mooi om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier omgaat met de hobby. Van vintage tot unieke manieren van tijd aflezen en de vele mooie stukken die je normaal niet ziet. Hulde.

Like a kid in a candystore…zo blij weer thuis gekomen.

Salut mannen en dame!

10 likes

Heel geslaagde GTG. Met heel mooie horloges :grimacing::grin:

14 likes

Was heel gezellig vanmiddag, erg van genoten.
Mooi om te zien hoe iedereen het naar zijn zin had.
Bedankt allemaal!
En nog verwend :smile:

21 likes

Het was een gezellige GTG. @fredpanarai1 en @Assie62 bedankt voor het regelen, was top!

@JohnvdT iedere keer dacht ik: ff kennismaken en plop weg was je. :laughing:

Erg leuk om het verhaal van @Brunmontagne te horen. Dat doorbrak zowaar mijn eigen geouwehoer. Knap! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

16 likes

Na een identiteitscontrole en maanden wachten, was het eindelijk zo ver: De HF GTG Den Haag!

Dit was mijn eerste GTG, dus ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Gelukkig zijn jullie allemaal lief voor mij geweest en werd het een fijne en veilige ervaring… :joy:

Het was prettig om tussen mensen te staan die me niet raar aankeken wanneer ik vertelde over mijn zoveelste horloge. Lotgenoten, horloge gekkies en watchnerds onder elkaar.

Een hele leuke ervaring om al die verschillende merken en modellen te mogen aanschouwen. Geweldig om te horen wat iemand ertoe gebracht heeft om op jacht te gaan naar een specifiek model of de uitleg hoe een specifiek uurwerk beweegt of hoe je het af moet lezen. Alle soorten en maten en alle prijsklassen. Ondanks mijn bescheiden greepje horloges vond iedereen het leuk om over de hobby te vertellen en te luisteren. Bedankt mensen!

Een hoop merken leren kennen en ééntje bevestigd gekregen…
Ik heb een zwak voor Japan en daarmee ook voor Japanse uurwerkjes. Ik heb al een aantal Seiko’s, enkele King Seiko’s, maar man-o-man (of vrouw-o-vrouw)… die Grand Seiko’s stelden niet teleur!

Dan natuurlijk nog wat foto’s voor de sfeer.

27 likes

Nog mehr fauto’s…

35 likes

Gave foto’s!

1 like

Paar nog…. :grin:

34 likes

Complimenten voor de mooie foto’s

3 likes

Laatste foto’s…

39 likes

Goede foto’s gemaakt zeg, prachtig! :clap:

1 like

Mooie fotos, ziet er uit dat het een geslaagde dag was.

2 likes

Wat een gezellige GTG was dit en met een haags kwartiertje :wink:

Heb een paar foto’jes genomen :wink:

25 likes

Mooie foto’s!

2 likes