Sorry… ik heb gelogen… Dit zijn de laatsten! ![]()
En zelf had ik (onaangekondigd) deze nog meegenomen:
De Holthinrichs Signature Ornament Delft Blue
Sorry… ik heb gelogen… Dit zijn de laatsten! ![]()
En zelf had ik (onaangekondigd) deze nog meegenomen:
De Holthinrichs Signature Ornament Delft Blue
Prachtige foto’s ![]()
Heel leuk, al die impressies! Moest me vandaag, tot mijn grote spijt, afmelden bij @fredpanarai1 . Maar ik heb wat gemist, zie ik al! Gelukkig is er binnenkort nog de Squale x Doxa x HGP GTG en daar hoop ik een aantal van jullie alsnog te zien!
Hele mooie foto’s!! Als je zin en tijd hebt de 19nov is er nog een gtg. Daar zijn jou foto skills meer dan welkom ![]()
Volgende GTG komt het goed Dennis! ![]()
Prachtige foto’s ![]()
Leuke en gezellige middag in Den Haag gehad. Erg leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten en het aanwezige horloge geweld te mogen bewonderen.
Bedankt voor het organiseren @fredpanarai1 en @Assie62
Dit was wat mij betreft het mooiste horloge van de GTG
Maar deze mocht er ook zijn
Prachtige foto’s @LN2023
Wow!
Dat ziet er uit als een geslaagde middag. Mooie foto’s van mooie stukken. Goed gedaan allemaal. Gezellig.
Fer reageert verder morgen ff als jullie het niet erg vinden want hij is redelijk kapot van vandaag.
Dus lekker ff banken voor hem. Op assies recept😄
Ziet er allemaal goed uit leuk hoor ![]()
Dank voor de positieve reacties op de foto’s iedereen. ![]()
Zijn geen hoogstandjes, maar ze geven goed de sfeer weer.
Daar sluit ik me bij aan! Ik ben echt gegrepen door die GS’en en dit is wel echt de eindbaas vind ik. ![]()
Erg leuke middag gehad en erg leuk om de mensen achter de namen hier op HF te leren kennen. @fredpanarai1 en @Assie62 erg bedankt voor de organisatie en iedereen bedankt voor de aandacht tijdens mijn (ik hoop niet te lange) verhaal vandaag! ![]()
Daarnaast wil ik jullie bedanken voor alle mooie woorden die ik vandaag mocht ontvangen! Ik kijk uit naar de volgende editie! ![]()
Heel erg bedankt! ![]()
![]()
![]()
toch deze, maar, smaakzaak hè.
Zat nog te denken, veertig man, zeg gemiddeld tien horloges p.p. schat ik, en nog veertig om de pols…. Toch al gauw +vierhonderd horloges, en op de Venezianico Vanta Black na geen dubbelingen volgens mij. ![]()
Mooie gtg man! @fredpanarai1 @Assie62 goed georganiseerd zo te zien!!Jammer dat t aan westen van het land is en niet in t midden of oosten ![]()
Ga je nou vertellen dat je de PP niet mee had?
Deze is alle scherpte kwijt, lijkt t.
Ligt aan de met een aardappel gemaakte foto… ![]()
Klopt. Wilde een gedeelte van mn andere horloges ook eens tonen.
Acht Seiko’s, inclusief twee Credors en acht vintage, alle zestien mooi.
Beetje afwisselen.