Bedankt dat jullie er een heleboel van het hf bij waren, het was een gezellige middag.
Ik had met iedereen wel een praatje willen voeren, maar zoals jullie wel zullen begrijpen kwam ik daar tijd tekort voor.
Ogen te kort om alle horloges te bewonderen, maar zeer genoten om eens gezichten te zien achter een forum naam.
Daarnaast nog een bedankje dat Pascal een pich heeft gehouden, nu maar hopen dat er mensen 1 van zijn mooie horloges gaat kopen.
Daarnaast wil ik @Phodebimos (Ed) bedanken voor het wekker horloge dat hij mij schonk. Ik had al op het hf gevraagd of ik van iemand zo’n horloge kon overnemen. Top kerel is kleine Ed, wilde geen geld voor dat horloge. Ga hem zeker dragen Ed, kom ik ook eens vroeger mijn nest uit.
En wat leuk dat PetraO Assie dat mooie vijfje heeft gegeven waar ze zeer blij mee is. Van het kadootje wist ze dus echt niets, jaja ik kan ook mijn mond houden, zullen sommigen wel anders over denken😉.
Zal dit nog eens een vervolg krijgen, ja dat weet ik wel bijna zeker. Zal ik dan met Daniël (die mij ook tips heeft gegeven, nog bedankt Daniël) samen organiseren. Er zijn foto’s gemaakt, waarvoor dank mensen. Heb er zelf snel ook een paar geschoten van horloges, maar op sommigen zie je de gezichten. Weet niet hoe ik die smileys op de gezichten moet plakken, hoor ik graag nog? . Het echt wel een drukke dag, dus moest gisteren echt even bijkomen. Nogmaals, ik vond het een geslaagde GTG en voor herhaling vatbaar👍.
Op naar de volgende GTG, ergens in het voorjaar verwacht ik. De komende dagen koffers inpakken, horloges naar DNK en dan gaan Assie en ik lekker naar de zon met een cocktail in onze hand:clinking_glasses:. Zal aan jullie denken onder het zonnetje en misschien post ik nog wat op het hf, als ik nuchter ben natuurlijk
Goed verhaal @JohnvdT en mooie foto’s, heb er een paar maar waar de gezichten op staan, als je via de app ff contact opneemt stuur ik die naar jou toe en kan je smileys op de gezichten plakken
Waar de volgende GTG zal zijn is nog de vraag, maar komen zal die er in het voorjaar van 2026.
Ha Dennis, als eerste wil ik je namens iedereen bedanken voor de mooie foto’s die je gemaakt hebt, TOP man
En natuurlijk zijn we allemaal lief voor elkaar, dezelfde hobby dus kan niet anders.
Mpest wel lachen, de eigenaar van die zaal snapte er niets van. Overal lagen er horloges voor het grijpen en iedereen gedroeg zich zo netjes. Met respect ging een ieder met andermans horloge om en zo hoort het
Zeker niet, doen niet onder voor de dure Zwitsers, zijn ook de high end onder de Seiko’s
Nogmaals bedankt voor de foto’s die je geschoten hebt en natuurlijk ook de andere mensen die mooie foto’s gepost hebben
Jij ook bedankt, leuk dat je er was en die mooie pitch hield. En je kon mooi al je mooie horloges showen tijdens de GTG, man vooral die Ambassadeur is mooi. Ben alleen nog op zoek naar de rotor
Ha was lachen Ed, had hem gisteravond om half 3 gezet, zo van hoor ik hem morgenmiddag wel afgaan. Nee he, vannacht om half 3 tring en voelde hem ook om de pols trillen, gelukkig werd Assie er niet wakker van. Zie het voor je en lach mij maar uit
O ja, heb gisteren ook snel op z’n Ferry’s natuurlijk wat foto’s geschoten, op 2 foto’s waren gezichten herkenbaar dus die post ik niet, mag John nog even smileys op plakken .
Geeft wel een indruk hoeveel horloges er op tafel lagen
Ja zekers Patrick, geef je daarvoor wel mijn adres door want ik kon met jou meerijden toch .
Maar als er nog mensen zijn die 19 november naar de GTG Squale x Doxa x HGP willen neem ff contact op met @Tijdspraak aka Stef zodat hij ook duidelijkheid heeft
Afgelopen zondag dus mn eerste echte gtg gehad… Was erg leuk interessant en Super goed georganiseerd door Ferry en Assie! Hulde en dank! Ook aan de cateraar uitbater barman
Vond het best wel pittig, druk , veel mensen en kwam ogen te kort. Maar ik heb me prima vermaakt alhoewel ik volgens mij wel een beetje vreemde eend in de bijt was met mn overwegend Squale duikers. Leuk om wat mensen te ontmoeten spreken en eens wat anders dan duikers te zien in het echt. Heb ook wat horloges irl gezien die ik recent op internet bestudeerd had, zoals Grand Seiko, Studio Underdog, Tag Heuer Tudor. Wat mij opviel is dat veel horloges irl kleiner en verfijnder zijn om te zien.
Thanks en Groetjes Erik Tech-neut