Fantastisch leuke middag gehad op de gtg afgelopen zondag. Heerlijke variëteit aan horloges gezien en met enkele eigenaren daarvan gesproken. Van vintage tot modern, duikers tot boardroom horloges en alles daartussenin.
Fijn hoe iedereen met respect met elkaars eigendommen omging en hoe een gemene deler als een horloge zo’n verscheidenheid aan mensen bijeen brengt.
Bedankt voor de organisatie @Assie62 en @fredpanarai1 !
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Er zijn nog een paar plaatsen dus wil je dit niet missen of wil je wat meer context over hoe of wat die avond klik dan even op de link. Dan kom je in het gtg topic en ben je helemaal op de hoogte.
We zien jullie graag aldaar met veel horloge geweld en plezier
Was gisteren een ontzettend toffe “Squale-Doxa-HGP”GTG!
Onwijs tof zoveel verschillende modellen bij elkaar te zien, en vooral om mede-HF’ers in het echt te zien en spreken. Uitstekend georganiseerd @Tijdspraak
Het licht was nogal kløte, waardoor het merendeel helaas niet echt scherp is. Maar goed, ik heb geprobeerd er nog wat van te bakken en het geeft toch een aardig beeld van wat er allemaal op tafel lag. Lekker divers!
All credits voor dit leuke onderonsje gaat trouwens naar @Tijdspraak.
Wij hebben geen daglicht gezien enne de eigenaar had de “click aan/uit” in zijn broekzak, waardoor het licht telkens weer langzaam uit ging … ach, ja. Wel een leuke lokatie voor zo’n uitje! Service was ook vriendelijk en top. Stef had bonnetjes geregeld (voor de drankjes) en we hebben vooraf met een klein groepje nog even een burgertje genomen, was allemaal prima. Voor herhaling vatbaar!
Ah dan leek het zo op die totaalfoto van de entresol. Anyway, mooie foto’s dus. Volgende keer neem ik een LED lamp mee. Deze ligt al een tijdje klaar…zijn alle GTG’s opeens overdag
Dit ding heeft mij trouwens héél erg positief verrast!
Zeker in de staat waarin deze Bell & Ross was, lekker gebruikt (… hoor mij nou! ) met hele coole Rambo-vibes. De band paste er ook prima bij. Ik kreeg er hebberige kriebels van. Gelijk ook zin om de jungle in te gaan!
Het is precies hierom mijn daily beater. De staat geeft mijn OCD-tic rust. Als ik ergens tegenaan tik of loop dan boeit het me voor het eerst totaal niet. Oh leuk… nog een krasje erbij! De Nick Mankey strap wint het momenteel ook van de MN van Erika.
@junior ondanks het klote licht denk ik toch echt wel dat jou foto en edit skills on point zijn ! Bedankt voor deze mooie sfeer impressie! Ik ga met alle toffe foto’s een mooie mail maken naar de merken toe. En een ding is zeker bij de volgende zal er licht zijn. Hopelijk in de vorm van zon en dan allemaal in een Hawaï shirt en Bermuda