Het grote GTG-only-topic I

Ondanks het licht, heb je toch maar weer een leuke sfeer impressie weten te geven!

Had je me gisteren niet in m’n oor kunnen fluisteren, dat je deze vraag vandaag zou stellen?

Dan had in er een foto van gemaakt en door Google Lens gegooid. :rofl:

4 likes

@junior Wat een heerlijke rapportage, dankjewel. Heren, mogelijk dames, dat ziet er uit als een hele gezellige avond met mooi materiaal. Tof opgezet!

3 likes

@junior kon je vraag niet zo 123 terug vinden. Maar er waren vanuit doxa een 12 tal patches geleverd 4 in elke kleur (groen zilver en oranje)
Bijbehorend aan de model kleuren. Mijn dochter heeft ze random in de tasjes gestopt als extraatje. Maar het klopt dus dat niet iedereen hetzelfde gehad heeft.

5 likes

Was in de ‘besloten’ chatgroep, maar dat was geen vraag hoor! Ik heb zelf een sharkhunter zoals je weet en de patch die in mijn tassie zat was voor een searambler. Daar ga ik vast iemand wel een keer gelukkig mee maken of ik moet zelf ook maar een searambler kopen. :sunglasses:

Leuk trouwens dat er drie verschillende waren! Doxa had sowieso wel zijn best gedaan. Dikke chapeau. Maar ook voor Squale en HGP. Leuk altijd, van die rommeltjes in zo’n tassie. En ook de Marathon mutsen die @Lennart2 had meegebracht, net voordat de vorst begint. Timing is everything, dat hoef je Lennart niet te vertellen … :wink:

6 likes

Top, Remco! Mooi gedaan, ondanks de uitdagende (licht)omstandigheden! :+1:

2 likes

Ziet er toch meer dan prima uit! :sunglasses:

2 likes

Yep gevonden, het is een micro brand van het merk FerAssie. Zeer zeldzaam :wink:

4 likes

Kan iemand mij vertellen wat voor horloge dit is?

1 like

Ik dacht een Tissot.

1 like

Moest ik ook aan denken. Maar weet het niet zeker.

Edit: Ja, dit is 'm, denk ik.
Cool! Vintage Tissot PR 516 Quartz Mens Watch 38mm Swiss Made | eBay UK

5 likes

@Cricket33 dit jouw tissot toch ? of zitten we er allemaal naast ?

1 like

Bedankt,
Kende het model niet. Mooi horloge :+1:t2:

Gisteren naar de Collectors Redbar Amsterdam GTG geweest. Met @Watchstick_81 vooraf een hapje gaan eten. Één voor één zagen we de horloge liefhebbers binnen druppelen. Makkelijk te herkennen aan een zoekende blik en een (rug)tasje. Vrij snel schoven @Sjiel en @drh ook aan. Het was super gezellig. Veel nieuwe liefhebbers gesproken en lekker veel over horloges gepraat.

39mm Flieger met retro disco bracelet

De NA van Doctor H (daar staat DRH hoorde ik van een betrouwbare brown)

Vlijmscherp stukje zalm

Speedy racing dial

Deze vond ik heel funky. Leek op een scheermes met een koepel er op. Zweedse independent. Aluminium kast.

Midden op de avond was er een very rare mini PloProf GTG

43 likes

Poh wel weer een aantal mooie horloges. En foto’s :wink:

Benieuwd hoe groot die pp6196p nu echt draagt. :ok_hand:

2 likes

Leuk verslag kc ! Jammer dat ik hem moest missen. Volgende keer beter !

1 like

Hij draagt heerlijk weg. Lekkere vintage vibe size. Op deze foto met zware slag schaduw (oorzaak: portable led lampje geklemd aan mijn koffer deksel) is dat niet te zien. Maar zoals jij al lang al weet: Zelf dragen = Weten (en genieten)

Thx! Tot de volgende :wave:

3 likes

Ja daar was ik al bang voor :joy::joy:

En dan zal die wel perfect zijn en heb ik weer iets uit te leggen thuis :sweat_smile:

1 like

Voor mij die ouwe PloProf graag :yum:

2 likes

Goeie keuze! Want elke PloProf is een waanzinnige ultieme liefhebbers keuze :sunglasses:

5 likes

Nou, ik kan die moderne BOR band niet zo waarderen eerlijk gezegd.
Maar dat heb ik meer met kasten op BOR.
Wel fan van op Isofrane :ok_hand:
Maar die ouwe op die 1171-ish?(welke is het?)
Staat hem geweldig!