En die valt in het echt ook niet tegen ![]()
(Nog?) geen verhalen en foto’s van vanmiddag, zie ik. Maar wat een ontzettend leuke club mensen en schitterende horloges, in Amsterdam vandaag! En alles uitstekend verzorgd! Dank aan @daniel997 en @fredpanarai1, voor het organiseren en verzorgen! Dank aan iedereen die ik gesproken heb en van wie ik de geweldige horloges heb mogen bewonderen! En graag tot een volgende keer!
![]()
Heb trouwens deze keer zelf geen enkele foto genomen, omdat heel veel mensen dit al deden en er vast wel 'n paar waren die dat een stuk beter kunnen dan ik.
![]()
Mooi, die GS ![]()
Misschien moet ik maar eens contact opnemen met de eigenaar om een dibs te plaatsen
.
Er waren weer genoeg mooie dingen te zien in Amsterdam!

Dankjewel Daniël @daniel997 en Ferry @fredpanarai1 voor de leuke ontvangt en de organisatie van deze mini-GTG. Voor mij de eerste keer en ontzettend leuk om andere HF-ers te leren kennen en horloges te kunnen bewonderen die iedereen heeft meegenomen.
Dankjewel nogmaals ![]()
En ik heb ook een paar gezichten bij forumnamen, ook altijd leuk ![]()
Was supergezellig vandaag en ontzettend leuk de mede passionati te ontmoeten. Veel mooie horloges gezien ook. Dank aan Ferry en Daniel voor de organisatie en voor de mogelijkheid hierbij aanwezig te zijn. Dank!
Was gezellig en leuk om een aantal forumleden in het wild te zien! ![]()
Klein nadeel: ik heb de SD4K van @Jaap86 bepoteld en nu ben ik om.
Hij gaat er komen
.
Betekent wel dat er binnenkort wat uit de collectie gaat, wordt vervolgd… ![]()
Die SD is een hele goeie keuze ![]()
Ja dat krijg je ervan ![]()
Oke… Wat is dit
Haha ja kopen dat ding. Krijg je geen spijt van!
Iedereen bedankt en leuk de mensen achter de horloges een beetje te leren kennen. En de horloges die je normaal alleen op plaatjes ziet in het echt in je handen te hebben. Super tof allemaal!
Ja toch!
Goedenavond vrienden, het was een gezellige GTG Amsterdam vanmiddag.
Bij deze wil ik iedereen die bij de GTG aanwezig waren bedanken, zal zeker in de toekomst nog een GTG komen waar iedereen natuurlijk ook weer welkom is.
@Phodebimos aka Ed heeft voor mij met mijn tel. wat foto’s gemaakt die ik jullie niet wil ontzeggen. Kunnen wat dubbele foto’s bij zitten maar dat mag de prat niet drukken ![]()
Genoeg moois zou ik zeggen ![]()
Fijne avond iedereen en tot de volgende GTG ![]()